網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月1日 星期日

張秀文真空上陣 爆緋聞男友升呢做鄰居 __,張秀文,

雖然秀文bb話今日真空上陣,但係好似冇嘢睇喎!「咪神」張秀文穿上lace裙出席活動,並坦言真空上陣,但強調已經貼了膠紙。腳踏三吋高踭鞋的她,於活動期間不慎仆一仆,她笑言:「落地開花。(跌爛嘢先用㗎喎。)希望愈仆愈紅,大展鴻圖。(有冇試過當眾仆過?)冇,我成日仆,不過仆一半就會企番起身,未試過狠狠咁仆過。(講咗就會仆。)差啲想講承你貴言,哈哈,希望唔會啦。」讚緋聞男友Victor叻她又表示自己平衡力 ...


雖然秀文bb話今日真空上陣,但係好似冇嘢睇喎!

「咪神」張秀文穿上lace裙出席活動,並坦言真空上陣,但強調已經貼了膠紙。腳踏三吋高踭鞋的她,於活動期間不慎仆一仆,她笑言:「落地開花。(跌爛嘢先用㗎喎。)希望愈仆愈紅,大展鴻圖。(有冇試過當眾仆過?)冇,我成日仆,不過仆一半就會企番起身,未試過狠狠咁仆過。(講咗就會仆。)差啲想講承你貴言,哈哈,希望唔會啦。」

讚緋聞男友Victor叻

她又表示自己平衡力差,連單車都不會踩。記者建議她叫男友教她,她即表示自己單身,若有男友也會叫對方教。問到與她一同署名贈送花籃兼其緋聞男友Victor是甚麼關係?她說:「公司嘅supervisor。(升咗呢未?)升咗做鄰居。(幾時可以教你踩單車?)我成日都叫身邊朋友教,我諗佢都OK叻嘅。不過我要由四個轆學起,之前試過學過一個下午,不過我好怕炒車,炒車好瘀,要搵一個寧靜嘅環境學。(喺屋苑教?)咁瘀,唔想畀人影到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!