網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月1日 星期日

陳達仁:問米唔成兼冇破地獄 陳達仁婚禮反高潮 __,

陳達仁本身都話會問米,仲話想破地獄,但全部都因為時間關係全部做唔成!新城DJ陳達仁結婚之喜迎娶圈外女友SoniaWong,早上進行傳統的接新娘及向長輩斟茶的儀式,兩人在親友起哄下情深一吻,一對新人還大派利是,兄弟團將新郎哥抱起,而新娘則被姊妹胸襲,玩得又癲又喪。犯禁有人撐不過更癲更喪的,還有陳達仁的「理想婚宴」,陳達仁表示:「我個婚宴名叫『陳王百無禁忌結婚典禮』,諗住喺婚宴上進行一個『潮版破地獄』 ...


陳達仁本身都話會問米,仲話想破地獄,但全部都因為時間關係全部做唔成!

新城DJ陳達仁結婚之喜迎娶圈外女友Sonia Wong,早上進行傳統的接新娘及向長輩斟茶的儀式,兩人在親友起哄下情深一吻,一對新人還大派利是,兄弟團將新郎哥抱起,而新娘則被姊妹胸襲,玩得又癲又喪。

犯禁有人撐

不過更癲更喪的,還有陳達仁的「理想婚宴」,陳達仁表示:「我個婚宴名叫『陳王百無禁忌結婚典禮』,諗住喺婚宴上進行一個『潮版破地獄』,可惜唔夠時間搞唔成,但我堅持設『吉位』畀媽咪,等佢『見證』佢個仔成家立室。」他又解釋是將傳統的「破地獄」重新「包裝」加入舞蹈,覺得中國傳統文化應薪火相傳,他說:「我覺得『破地獄』係非物資文化遺產,係好要需要發揚光大嘅。」自稱兼任殯儀工作,一向百無禁忌,連好友們也支持他去犯禁。

堅持尊重媽媽

談及早上接完新娘就上和合石拜亡母,一對新人跪在墓前恭敬地向「奶奶」奠酒,眾兄弟姊妹表情亦很嚴肅,由於新人去掃墓相當「另類」,故沿途遭人眼超超,問他可覺得「另類見家長」似做騷,他說:「都有人問我係咪嚟拍戲呀?」不過他覺得結婚拜山無罪:「其實我係想講畀大家知,為人子女要孝順父母,個仔結婚唔通留低阿媽喺屋企咩?咁我結婚唔想阿媽一個人孤伶伶嘛。」又說曾想過拜山後再問米,請阿媽「現身」飲新抱茶,不過又是因時間關係而不能成事。

當初宣布結婚會加埋拜山、問米、破地獄等等落去時,大家其實都好期待陳達仁會點樣處理呢次百無禁忌嘅結婚典禮,點知去到最後,就得拜山呢一部份可以完成,真係雷聲大雨點少,但點都好,都恭喜及祝福一對新人


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!