網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月1日 星期日

突然冇晒矛盾!戴夢夢邵音音勁Friend __,邵音音,戴夢夢,夢夢,

唔通矛盾真係可以解決嘅?!藝人戴夢夢與邵音音現身支持由胡渭康策劃商場慈善派物資活動,兩人之前應ViuTV邀請拍攝節目《跟住矛盾去旅行》,雖然她們的單元還未播出,但從預告所見,兩人對話似乎充滿火藥味。問到兩人旅程途中可有吵架?邵音音說:「我哋一齊耕田同爬幾個山,你話我哋會唔會鬧交吖?對住咁靚嘅大自然,我哋係介紹緊畀觀眾。」事前唔知同夢夢去旅行夢夢提到在預告片中,看到邵音音罵她是禽獸,邵音音坦言自己是 ...


唔通矛盾真係可以解決嘅?!

藝人戴夢夢與邵音音現身支持由胡渭康策劃商場慈善派物資活動,兩人之前應ViuTV邀請拍攝節目《跟住矛盾去旅行》,雖然她們的單元還未播出,但從預告所見,兩人對話似乎充滿火藥味。問到兩人旅程途中可有吵架?邵音音說:「我哋一齊耕田同爬幾個山,你話我哋會唔會鬧交吖?對住咁靚嘅大自然,我哋係介紹緊畀觀眾。」

事前唔知同夢夢去旅行

夢夢提到在預告片中,看到邵音音罵她是禽獸,邵音音坦言自己是對事不對人:「我係話一個有婚姻法律嘅男人就唔係屬於你嘅,如果唔照住法律去做就係禽獸,死喇,咁咪即係鬧緊你?不過我係人都鬧係禽獸嘅。」又透露原先以為目的地是法國巴黎,去到機場才知道原來是去印尼峇里,而她事前亦不知道同行的是夢夢:「佢哋淨係話個名同我一樣係疊字,我仲以為係戚黛黛。」

簽咗保密協議唔敢亂講

夢夢亦澄清說:「預告好似好有火藥味咁,但大家睇晒就知咩事。」邵音音想阻止夢夢繼續澄清,她指簽了保密協議,若把真相說出來大家就會覺得整個旅程中沒有存在矛盾。不過夢夢認為節目已播出,沒有太大關係,便續說:「預告出之前我都唔知會咁剪,我哋有個group chat,我睇到一額汗,音音姐就叫我唔好睇,打牌算啦,我問導演點解會咁,但佢唔答,第二日見到編輯,佢話唔使,睇晒幾好笑嘅。」

邵音音冇着褲做spa

她又指印象中整個旅程最精警和特別的就是兩人一起去做Spa:「個spa係印尼人嘅皇族先可以做嘅,係我人生第一次去做。」邵音音更笑言是在沒有穿褲子的情況下去做,不過就有穿上衣。夢夢笑說:「佢唔着衫我會有啲驚。」邵音音亦笑說:「好多人會心臟病發。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!