網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月4日 星期一

【獨望著空凳…】李施嬅晒合照 說好的蔡思貝呢? __,蔡思貝,李施嬅,李詩韻,

正所謂:「口裏說不,身體卻很誠實」,平日啲藝人無論係傳不和抑或緋聞,一個二個點否認都好,事實始終係事實,演唔嚟嘅。(更何況有啲藝人啲戲根本就……啦,你懂的。)噚晚大台套《純熟意外》大結局,一班有份演出嘅演員,包括蔡思貝、李施嬅、孫慧雪、黎諾懿等等就約埋食飯睇直播,而焦點係之前有傳因爭戲份而不和嘅蔡思貝同李施嬅度,當日傳不和時,雖然蔡思貝塊面就「一路向西」,但李施嬅都否認兩人爭戲(新聞連結:http ...




其他影片:>>






正所謂:「口裏說不,身體卻很誠實」,平日啲藝人無論係傳不和抑或緋聞,一個二個點否認都好,事實始終係事實,演唔嚟嘅。(更何況有啲藝人啲戲根本就……啦,你懂的。)噚晚大台套《純熟意外》大結局,一班有份演出嘅演員,包括蔡思貝、李施嬅、孫慧雪、黎諾懿等等就約埋食飯睇直播,而焦點係之前有傳因爭戲份而不和嘅蔡思貝同李施嬅度,當日傳不和時,雖然蔡思貝塊面就「一路向西」,但李施嬅都否認兩人爭戲(新聞連結: http://bit.ly/1ttrC3U )。話說孫慧雪噚晚食飯期間玩facebook直播,蔡思貝同佢黐晒頭咁,兩個又用「BB音」讚楊證華好man;而坐蔡思貝嘅另一邊係賴慰玲,再掃過去仲有魯振順同黎諾懿等,至於李施嬅,就坐喺黎諾懿隔籬,另一邊係曹永廉,總之,蔡思貝同李施嬅真係隔得好遠。嗰個直播中,見唔到蔡思貝同李施嬅有任何交流,反而係蔡思貝喺孫慧雪介紹同枱嘉賓時,隔半張枱都要手指指咁介紹曹永廉,係咪厚此薄彼?請自行定奪。至於李施嬅方面,佢雖然冇直播,但頭先就喺Instagram度貼咗張相,係影今晚食飯嗰一枱人嘅,不過,點解會有張吉凳位嘅?再數數人頭,嗰個位咪蔡思貝嘅?雖然隔籬嘅賴慰玲都唔見咗,不過李施嬅嘅心意,大家都應該收到啦可!

好地地嘅一幅食飯相,有個位吉咗,再睇吓,原來坐嘅係蔡思貝。(互聯網圖片) 孫慧雪(左)玩facebook直播,蔡思貝突然「黐頭芒」上身,係咁入鏡。
賴慰玲後尾加入
李施嬅喺孫慧雪個直播度有份現身

鍾意就快D Share啦!