網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月4日 星期一

港男首輪面試 爆肌Flow愛露股吔蕉 __,

各位女士們,一陣間請把音量盡量收細。《2016香港先生選舉》在將軍澳電視城進行首輪面試。31歲的FlowLeung自稱是駐守港島區消防員,更自言當了五年消防員。他迅即被起底,發現他在社交網站除了晒出全祼背面相之外,還有含着香蕉拍攝的相片,認真大膽出位!問到為甚麼參加香港先生?FlowLeung說:「希望人生多啲嘗試,想有唔同方向。(想轉行?)咁又未必。(入選咗都唔打算入TVB?)唔敢咁講,身邊同事 ...


各位女士們,一陣間請把音量盡量收細。

《2016香港先生選舉》在將軍澳電視城進行首輪面試。31歲的Flow Leung自稱是駐守港島區消防員,更自言當了五年消防員。他迅即被起底,發現他在社交網站除了晒出全祼背面相之外,還有含着香蕉拍攝的相片,認真大膽出位!

問到為甚麼參加香港先生?Flow Leung說:「希望人生多啲嘗試,想有唔同方向。(想轉行?)咁又未必。(入選咗都唔打算入TVB?)唔敢咁講,身邊同事、公司都唔知我嚟參加,今次參加係自己嘅決定。(有乜強項?)健身、打拳,胸肌有47吋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!