網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月4日 星期一

何浩文借狗追女 安采妮自爆被狂灌酒 __,采妮,何浩文,楊采妮,

何浩文出「狗」招追女!「鴨王」何浩文(Dominic)越級挑機「大律師」林作硬撬「十優港姐」麥明詩成城中熱話,心口掛住勇字的他自爆家底及財力絕不遜於林怍,但原來兩男最大共通秘技就是擅長到處留情識新女,網上突然流出Dominic跟擁有34C上圍的電台女DJ安采妮(前名馮殷,現英文名Charlie)的多張合照及多條WhatsApp對話,力證他的溝女手段何其勁!頭像一樣雖然相中未見兩人親密照,只有Dom ...


何浩文出「狗」招追女!

「鴨王」何浩文(Dominic)越級挑機「大律師」林作硬撬「十優港姐」麥明詩成城中熱話,心口掛住勇字的他自爆家底及財力絕不遜於林怍,但原來兩男最大共通秘技就是擅長到處留情識新女,網上突然流出Dominic跟擁有34C上圍的電台女DJ安采妮(前名馮殷,現英文名Charlie)的多張合照及多條WhatsApp對話,力證他的溝女手段何其勁!

頭像一樣

雖然相中未見兩人親密照,只有Dominic抱着Charlie的大白熊MiMi與哥基合照,但從上款為「Dominic」的WhatsApp中,有人相約玩「大話骰」及戲言「灌醉」,又有「見倒(到)你凌空打橫瞓」及「下次過嚟探mimi順便」、「mimi太過可愛」、「留畀你食」等對話,言談窩心又帶點曖昧,「Dominic」似正發功溝女。《東網》亦曾以WhatsApp聯絡Dominic,發現兩個「Dominic」用同一張貓咪相作頭像,令人覺得「Dominic」大有機會正是「鴨王」。

上門拍片

有傳Dominic兩年前與當年只得20歲的Charlie因合作電影而邂逅,男方其後暗溝Charlie,曾相約女方唱K及玩「大話骰」,在K場又狂灌酒量淺的Charlie,但在她仍未飲致斷片前,剛巧有其他電影工作人員到場,兩人未有再「進一步」。之後,傳Dominic以拍「港女生活」的YouTube片為名到訪Charlie寓所,有人曾自稱會帶同朋友同行,及要求Charlie穿背心短褲上陣拍攝,可是當日只得Dominic一人出現!Charlie初時大為愕然,但仍有開門讓他入屋。拍完短片後,Dominic喪玩她的兩隻狗狗,疑因有家傭在場,Dominic玩完一輪後便離開,自此跟Charlie斷絕來往。

差啲有錫錫

《東網》即致電Charlie追問Dominic有否曾追求她?她初時不願多談,多番追問下才說:「都算係(追求)……但我冇同佢拍拖㗎!佢好口甜舌滑!(有傳佢想喺卡拉OK灌醉你喎?)嗰次係電影煞科慶功,嗰晚我同佢到先,佢同我玩『大話骰』時不斷咁灌我飲酒,我話過我唔飲得,都飲到斜斜哋(醉)。」她又說Dominic曾摸到她的膊頭及手,指男方表現得「真係好熱情」,問可有被咀?她估計:「如果唔係有人嚟到,我諗可能會囉!嗰晚我都好驚,未遇過呢啲情況。」

Charlie自認「豬」

講有有傳Dominic到訪其家,Charlie承認當時Dominic邀拍片,問到「一男一女共處一室,女仔易有所失」?她說:「咁又冇!因為有姐姐(家傭)喺度,姐姐事後話畀父母知,結果鬧咗我一大餐!事後我都覺得自己好『豬』,點解畀男人入屋,之後就再冇聯絡。」問到如今若再見對方可會感尷尬?Charlie稱會盡量避開,又指經理人陳達仁為此事向她大興問罪之師,狂抦她:「蠢,下次唔好。」

Dominic否認有灌酒

Dominic受訪時則似乎對Charlie「無乜印象」,初時稱不認識前名為馮殷的Charlie,不過看完記者的相後,才承認曾跟她合作:「同佢幾年前拍過電影,但冇對手戲,兩年前請過佢拍YouTube片,之後冇再聯絡。」問可有追求過女方?他斬釘截鐵說:「絕對冇!」他再次接受訪問時強調沒有跟Charlie私下聯絡,問到可有到訪其香閨及在卡拉OK灌她飲酒?Dominic說:「有去過咗佢屋企一次拍嘢,我有帶朋友一齊去。(有冇相證明?)我冇影!而嗰次去卡拉OK都係成班人,我冇灌佢飲酒,亦冇玩大話骰」自稱只識玩「包剪揼」,又嘆有人借他博宣傳。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!