掃呢頁CODE去手機

2016年8月11日 星期四

港男梁裕恆疑「畀鬼責」腳軟失魂 __,梁裕恆,

梁裕恆陽剛味咁重都有「老友記」埋身?唔係咁邪啩!
港男梁裕恆疑「畀鬼責」腳軟失魂【陳栢宇台灣屏東直擊】應屆香港小姐及香港先生競選將於9月11日同日舉行決賽,10位候選港男最近到台灣屏東拍外景,昨日分成兩組挑戰攀山和滑浪,更半裸鬥肌!最大隻的「爆肌消防員」(3)梁裕恆(Flow)在網上自爆在酒店房遇到靈異事件,疑似「畀鬼責」,其後卻改口風指只是太疲累,又笑言「郁唔到幾好玩」!梁裕恆陽剛味咁重都有「老友記」埋身?唔係咁邪啩!無綫《2016香港先生選舉 ...


港男梁裕恆疑「畀鬼責」腳軟失魂

【陳栢宇台灣屏東直擊】應屆香港小姐及香港先生競選將於9月11日同日舉行決賽,10位候選港男最近到台灣屏東拍外景,昨日分成兩組挑戰攀山和滑浪,更半裸鬥肌!最大隻的「爆肌消防員」(3)梁裕恆(Flow)在網上自爆在酒店房遇到靈異事件,疑似「畀鬼責」,其後卻改口風指只是太疲累,又笑言「郁唔到幾好玩」!

無綫《2016香港先生選舉》10位候選港男前日抵達台灣屏東拍外景,經過首日單車訓練後,眾男返回酒店休息,獲大會安排每人住一間靚房,大熱門「爆肌消防員」梁裕恆急不及待在網上激讚房間Very good,並上載爆肌自拍照。

雖然未到農曆七月十四,Flow卻「率先」遇到靈異經歷!他留言表示疑似「畀鬼責」,更出現幻覺,驚見一盆火百合:「瞓唔着,畀鬼壓,其實科學有得解釋,太攰就會咁。不過啱啱最正係有埋幻覺同幻聽,面前無啦啦有盆火百合,間房變晒形,仲有人喺度不停唸經,感覺好刺激!我唔信有鬼的,只想快啲瞓得着……望真啲間房,好似古代啲監獄,好似困死囚咁,咩設計嚟,玩嘢……」其後卻刪走貼文。

郁唔到幾好玩喎!

10位候選港男昨日繼續拍外景,並分成兩組分別挑戰攀山和滑水,Flow與「翻版古天樂」(4)黎振燁(Jackson)、「翻版許志安」(8)伍禮騫(Thomas)、「程可為姪仔」(7)楊灌澤及(9)丁子朗玩攀山。期間,Flow被追問靈異經歷,他吞吞吐吐,表示不信邪:「發夢啫!不嬲唔驚。(第一次經歷?)都唔係,人生有4、5次,都係比較攰嘅時候,我唔覺得係鬼,我唔信有鬼。(有冇要求調房?)冇呀,照瞓。科學書都有解釋,通常攰嘅時候會出現所謂『畀鬼責』嘅情況,我想郁但係郁唔到,感覺幾好玩。(聽到聲?)冇呀!(講粗口趕佢走?)下次試吓。(平時會唔會講粗口?)極少,1年可能講3、4次,避免唔到先用。」昨午,眾男在沙灘拍攝,未知是否撞邪唔夠瞓,神不守舍的Flow孭起楊灌澤時竟然唔夠力,險將對方撻落地,其後他被眾男包圍作狀玩除褲,此時他才重拾笑容。

Flow「畀鬼責」,除了聽到有「人」誦經外,間房仲無端端有火百合!
  • Flow「畀鬼責」,除了聽到有「人」誦經外,間房仲無端端有火百合!
(後左起)麥凱程、梁裕恆、胡㻗、黎振燁、鍾君揚<br>(前左起)馬俊傑、楊灌澤、伍禮騫、丁子朗、梁賢基<br>一眾候選港男在沙灘拍外景,玩互孭搞氣氛!
  • (後左起)麥凱程、梁裕恆、胡㻗、黎振燁、鍾君揚

    (前左起)馬俊傑、楊灌澤、伍禮騫、丁子朗、梁賢基

    一眾候選港男在沙灘拍外景,玩互孭搞氣氛!
Thomas邊下坡邊自我鼓勵,無驚無險就到地喇!
  • Thomas邊下坡邊自我鼓勵,無驚無險就到地喇!

黎振燁跣腳傷膝

此外,身形高大的Jackson竟然畏高,雖然最終順利攀山完成使命,但膽怯的他一度跣腳,不慎擦損膝蓋,他笑說:「我自己都驚自己o架!(克服到恐懼?)頭先可以,依家落番嚟問我會唔會再玩?我可以肯定咁答,唔會!(頭先跣腳?)對鞋唔係好適合,少少損傷在所難免。」反觀同組的Thomas則大膽得多,落坡時不停自我鼓勵,大叫:「我得嘅!我冇問題嘅!」其後表示以往有玩刺激運動,如笨豬跳。記者問畏高的Jackson可有試過玩笨豬跳?他驚訝地說:「吓?呢樣(攀山)都冇試過合埋眼玩跳樓機,以為冇乜嘢,但衝力反彈番上去!(女友有冇嫌你細膽?)冇咁嘅事!我唔會同佢玩呢啲。」

梁裕恆(左起)、黎振燁、丁子朗、伍禮騫與楊灌澤挑戰攀山。
  • 梁裕恆(左起)、黎振燁、丁子朗、伍禮騫與楊灌澤挑戰攀山。
咪睇Jackson咁高大,原來佢畏高o架!
  • 咪睇Jackson咁高大,原來佢畏高o架!

鍾意就快D Share啦!