掃呢頁CODE去手機

2016年8月11日 星期四

里約奧運:【里約奧運】網民勁插小方:唔見你讚中國! __,小方,里約奧運,方力申,

(互聯網圖片)方力申讚菲比斯出事!身為前香港飛魚,關心奧運游泳項目好正路,小方見菲比斯今早取得個人第21面金牌,喺微博擺咗呢位美國「水神」嘅靚相,之後仲讚佢應該得到全球認同;但估唔到咁樣都受到批評,有用簡體字嘅網民,話佢「人都不會做」、「為甚麼沒見你關心中國」,更有網民話:「難怪最後人家離開了你」,思疑係話抵鄧麗欣要同佢分手。小方喺微博發文對菲比斯嘅感受,「8年前北京奧運時我形容他是匪夷所思的菲比 ...


(互聯網圖片)

方力申讚菲比斯出事!身為前香港飛魚,關心奧運游泳項目好正路,小方見菲比斯今早取得個人第21面金牌,喺微博擺咗呢位美國「水神」嘅靚相,之後仲讚佢應該得到全球認同;但估唔到咁樣都受到批評,有用簡體字嘅網民,話佢「人都不會做」、「為甚麼沒見你關心中國」,更有網民話:「難怪最後人家離開了你」,思疑係話抵鄧麗欣要同佢分手。

小方喺微博發文對菲比斯嘅感受,「8年前北京奧運時我形容他是匪夷所思的菲比斯,當時被指是爛gag,甚至今屆奧運開始前也被重提為歷屆爛之一,哈哈,但今天應該沒有人會否認這位31歲,『暫時』擁有21面奧運金牌得主了。」

睇到呢個Post,竟然有唔少網民反應勁激烈:

Miss糖糖寶兒:爛,果斷取關

Chenying_0808:為甚麼沒見你關心過中國?喜歡你這麼久了!看來你們香港人的確不把大陸當回事!懂得歷史嗎?太失望了!人都不會做!難怪最後人家離開了你!我相信你的粉絲都會像她一樣,離你而去!

Linda展鵬:不介意你在微博表揚欣賞其他國家選手,但是確實沒見你發過我們中國選手的,難道目前拿到的八塊金牌,沒有一塊是你引以為傲的嗎?

len羅清清:唔見你讚下中國隊

AA叫我美麗:今天起(拜拜公仔)

繁華de街道丟了啲身影:突然地很不喜歡你,取關(拜拜公仔)

不過都有網民為小方講說話,認為佢讚自己偶像冇問題,唔應該隨便道德綁架別人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!