掃呢頁CODE去手機

2016年8月11日 星期四

【動畫】【獨家有片】勁索Coffee一秒變大媽 Hea爆素顏look過大海 __,Coffee,大媽,中國大媽,林芊妤,

有愛情滋潤嘅女仔係特別靚嘅,你信唔信?我信,真係信!睇完Coffee林芊妤有爆肌男友喺身邊,同埋冇爆肌男友喺身邊,就更加信!讀者馮小姐噚日透過「爆相爆片」分享咗佢喺澳門官也街影到Coffee嘅相片,冇男友喺身邊嘅Coffee,個樣同平時真係有好大落差,素顏、短裙、拖鞋,加一個hea爆樣,嘩!小姐你邊位呀!馮小姐同《蘋果》講:「9號晚差唔多九點鐘,喺官也街見到Coffee,同佢一齊嘅有男有女,其他人 ...




其他影片:>>






有愛情滋潤嘅女仔係特別靚嘅,你信唔信?我信,真係信!睇完Coffee林芊妤有爆肌男友喺身邊,同埋冇爆肌男友喺身邊,就更加信!讀者馮小姐噚日透過「爆相爆片」分享咗佢喺澳門官也街影到Coffee嘅相片,冇男友喺身邊嘅Coffee,個樣同平時真係有好大落差,素顏、短裙、拖鞋,加一個hea爆樣,嘩!小姐你邊位呀!馮小姐同《蘋果》講:「9號晚差唔多九點鐘,喺官也街見到Coffee,同佢一齊嘅有男有女,其他人應該買緊嘢,佢就企喺鉅記門口,個樣都有少少唔耐煩咁。」其實,Coffee呢兩日都有喺ig貼上,最吸睛當然係佢著三點式,挺胸趷蘿喺池邊影嘅相啦,不過離開池邊着番衫嘅Coffee,點解企喺手信街會變咗個大媽咁嘅?!唔單止個樣攰爆,對腳睇落仲比平時粗咗好多噃!點解嘅?點解嘅?《蘋果》打過電話搵Coffee,知道俾讀者影咗相,佢第一個反應就係:「哎吔,一定好樣衰放假嘛,冇化粧嘛!」然後就笑住話:「今次係同哥哥、阿嫂,仲有兩個侄仔去玩,因為應承咗請佢哋去玩好耐,趁暑假就帶埋小朋友一齊去!嗰日大家去官也街買嘢食啫!」其實Coffee又唔駛介意啲相影得靚唔靚啦,你咁錫屋企人,買埋樓俾屋企人住,又請屋企人旅行,雖然只係近近地去澳門,但咁乖女,個心靚咪得囉!

平時Coffee喺社交網絡都不時上載索爆靚相,點知素顏就..(讀者馮小姐提供圖片) 喺澳門手信街捕獲到嘅「大媽Coffee」。(讀者馮小姐提供圖片) Coffee接受《蘋果》電話訪問,都笑自己一定好樣衰。(讀者馮小姐提供圖片)
(讀者馮小姐提供圖片) Coffee話只係同家人去澳門玩,所以冇化妝。(讀者馮小姐提供圖片) 不是活在閃光燈下,最真嘅Coffee,自由自在。(讀者馮小姐提供圖片)
同一個地方,拍攝日期一樣,人物都係Coffee,但自己up上網嘅,正幾多。

鍾意就快D Share啦!