網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月18日 星期日

老竇閂水喉?王子涵旺角擺檔學做老闆 __,王子涵,

王子涵依幾日喺市集擺檔賣嘢呀!導演王晶女兒王子涵由昨日起,一連三日在旺角某商場的室內市集擺檔,售賣代理的台灣面膜及個人二手衫,獲友人劉佩玥到場支持!子涵笑言主要是想吸取做生意經驗,冇諗過賺錢:「有啲衫係100蚊三件,架上面嘅就99蚊起,最貴都唔會高過200蚊,啲衫係Casual衫出席活動嘅,有啲甚至冇着過!其實主要係賣面膜,想試下創業,但要賣埋衫保持收支平衡,希望自己啲生意之後會愈搞愈大啦!(準備 ...


王子涵依幾日喺市集擺檔賣嘢呀!導演王晶女兒王子涵由昨日起,一連三日在旺角某商場的室內市集擺檔,售賣代理的台灣面膜及個人二手衫,獲友人劉佩玥到場支持!子涵笑言主要是想吸取做生意經驗,冇諗過賺錢:「有啲衫係100蚊三件,架上面嘅就99蚊起,最貴都唔會高過200蚊,啲衫係Casual衫出席活動嘅,有啲甚至冇着過!其實主要係賣面膜,想試下創業,但要賣埋衫保持收支平衡,希望自己啲生意之後會愈搞愈大(準備 ...




其他影片:>>






王子涵依幾日喺市集擺檔賣嘢呀!

導演王晶女兒王子涵由昨日起,一連三日在旺角某商場的室內市集擺檔,售賣代理的台灣面膜及個人二手衫,獲友人劉佩玥到場支持!子涵笑言主要是想吸取做生意經驗,冇諗過賺錢:「有啲衫係100蚊三件,架上面嘅就99蚊起,最貴都唔會高過200蚊,啲衫係Casual衫出席活動嘅,有啲甚至冇着過!其實主要係賣面膜,想試下創業,但要賣埋衫保持收支平衡,希望自己啲生意之後會愈搞愈大(準備過程有冇困難?)其實都好簡單,我一手一腳包辦晒。(生意點樣?)尋日比較靜,可能啲人中秋玩得太夜,星期六就幾好。」子涵帶埋狗仔出動,化身「招財犬」,不少客人行過都被狗仔吸引行埋檔位,果然有效!

凡事兩面睇

問到會否怕被指堂堂大導演女兒在旺角擺檔?大方的子涵直言凡事兩面睇:「可能有啲人會話老竇閂水喉,但亦可以話星二代靠自己辛勞試創意,希望大家係正面啲咁諗。(爹哋有冇畀意見?)冇呀!佢忙緊拍戲,好放心畀我自由發展。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!