網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月18日 星期日

【足本】黃子華棟篤笑助失聲Sammi 破天荒唱《其實你心裡有沒有我》 __,子華,鄭秀文,Sammi,許冠傑,Sam,黃子華,

男神黃子華今晚踩上紅館舞台做鄭秀文(Sammi)嘅演唱會嘉賓,佢話自己同Sammi合演完《失戀急讓》時,唔算好熟,點知之後1年幾,佢收到Sammi邀請,請自己做嘉賓,子華神話:「點解嘅?我哋唔識架喎!然後我上網我睇YouTube,嘩,所有鄭秀文嘅嘉賓,都係同佢好有關係o架噃,係咪?個個都有關係,直到我睇到一個,哦!呢個衰過我,我搵到有人墊底呀……」噫?咁到底係邊個?子華神話:「2009年你嘅演唱會 ...




其他影片:>>






男神黃子華今晚踩上紅館舞台做鄭秀文(Sammi)嘅演唱會嘉賓,佢話自己同Sammi合演完《失戀急讓》時,唔算好熟,點知之後1年幾,佢收到Sammi邀請,請自己做嘉賓,子華神話:「點解嘅?我哋唔識架喎!然後我上網我睇YouTube,嘩,所有鄭秀文嘅嘉賓,都係同佢好有關係o架噃,係咪?個個都有關係,直到我睇到一個,哦!呢個衰過我,我搵到有人墊底呀……」噫?咁到底係邊個?子華神話:「2009年你嘅演唱會有個嘉賓出現咗,同你唱咗一首歌o架!我都識唱,有冇鼓勵?(全場拍手歡呼)我係唔使音樂o架,因為係冇音樂嗰陣時我最有音樂感o架!我唱呢首歌,睇吓大家知唔知邊個唱嘅?同埋大家睇住我點樣唱吓……」之後,子華神就唱出《其實你心裡有沒有我》嘅頭幾句:「若愛上你怎麼躲 換你迷人笑窩 而我每天總偷偷……摸你定想你o架?」Sammi即答:「想!」子華神神回:「想?想,使乜偷偷想啫?光明正大咁想,你都唔知我想啦,係咪?冇意思吓呢句歌詞,但最後尾佢兜番『總偷偷的想你 這應否算是傻』」然後,子華神問觀眾:「邊個唱o架?」當全場答完許志安後,子華神就話:「許志安,你話係咪離譜?嗱!各位,我上嚟我犯嘅錯係咩呢?安仔最錯嘅係,我同跟Sammi唔熟就扮熟,佢同Sammi好熟但就扮唔熟!」」跟住全場尖叫同拍手以示和應。「點解我咁講?大家頭先睇到我唱呢首情歌嚟o架嘛,係咪?梗係越唱就越埋o架啦,當時許志安上台唔係o架喎,由頭到尾企喺呢度,然後我搵把尺喺YouTube度度佢,佢同鄭秀文嘅距離係平均15呎,做咩呀?好生寶呀?而佢同葉德嫻又一齊唱一首歌,平均距離係8呎,咁係咪扮生寶呀?」

子華講棟篤笑,扯埋Sammi老公許志安落水。 子華神清唱《其實你心裡有沒有我》。
許志安喺台下睇得好開心。

鍾意就快D Share啦!