網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月3日 星期四

男友冷落激親 大肚貝安琪易嬲又易氹 [壹週刊 - 1391] __,貝安琪,M1,

十月宣布有喜的貝安琪,當日所見個肚已經大到似五個月,而男友全程只顧玩電話。娛樂偵訊男友冷落激親 大肚貝安琪易嬲又易氹十月初,34歲貝安琪在ig宣布有喜,並準備與外籍男友Simon明年結婚。雙喜臨門!但本刊卻發現佗住似五個月巨肚的她,因被男友冷落,當街發嬲。大肚婆唔激得,Simon立即做嘢補鑊,一句說話就氹番貝安琪,令她主動攬住男友嘴!連辣媽劉香萍也曾開口讚未來女婿,貝安琪呢個準老公,係有兩道散手。 ...


十月宣布有喜的貝安琪,當日所見個肚已經大到似五個月,而男友全程只顧玩電話。

娛樂偵訊

男友冷落激親 大肚貝安琪易嬲又易氹

十月初, 34歲貝安琪在 ig宣布有喜,並準備與外籍男友 Simon明年結婚。雙喜臨門!但本刊卻發現佗住似五個月巨肚的她,因被男友冷落,當街發嬲。

大肚婆唔激得, Simon立即做嘢補鑊,一句說話就氹番貝安琪,令她主動攬住男友嘴!

連辣媽劉香萍也曾開口讚未來女婿,貝安琪呢個準老公,係有兩道散手。

似有五個月

今年九月,貝安琪著住鬆身衫出席活動時仍否認有餡,但唔夠一個月,她便於 ig自認大肚,又公開稱讚男友:「佢( Simon)不嬲都錫我,好識照顧人。」

究竟 Simon有幾識照顧人?日前,本刊記者發現籮咁大個肚的貝安琪,孖住任設計師的 Simon去中環郵政局寄郵件。只見大肚貝安琪在郵局忙住填表騰來騰去,但男友就理都唔理,自顧坐埋一邊玩手機。

俾男友激完,貝安琪仲要主動攬番男友嘴嘴,真係廿四孝女友。

喺郵政局,貝安琪忙住填表,男友理都冇理,坐埋一邊繼續做低頭族。

搞緊郵件,貝安琪都要回頭望,盯實男友。

Simon終於返去佢身邊,但人到心不到,仲係掛住玩手機,激到孕婦貝安琪面燶燶。

貝安琪黑面等氹

男友闊佬懶理,忍咗五分鐘,貝安琪開始黑面,同一時間,懵閉閉的 Simon走埋女友身邊想跟她分享手機訊息,嬲爆爆的貝安琪望都唔望,又唔俾反應。女友無聲抗議, Simon雖然聞到味,卻若無其事地坐埋一邊,繼續做低頭族。

貝安琪的辣媽劉香萍開口讚未來女婿,睇嚟 Simon真係好識氹女人。

貝安琪一直都係性感尤物,身材玲瓏浮凸,大肚後全身粗壯,女人為愛可以好偉大。

肉緊嘴嘴

與陳展鵬有過短暫情緣,最後都係揀外籍人士同聲同氣。

之後貝安琪自行走去櫃枱寄郵件,只見她一邊辦手續一邊回頭望男友,明顯是想知道對方是否有留意住自己, Simon亦不敢怠慢,自動波行埋未婚妻身邊,可惜人到心不到,仍然掛住睇手機。見男友唔緊張自己,貝安琪雖然冇出聲,但亦冇晒心機。

大肚婆情緒上落大,易嬲亦易氹!離開郵政局後, Simon終於唔再玩手機,講幾句說話氹兩氹,話咁快就搞掂,令貝安琪笑番,行行吓,她更主動攬實 Simon嘴。邊個着緊對方多啲,睇得出!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!