網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月3日 星期四

地產界瘋傳》游蕙禎父是深水埗地膽老闆 ? 當事人報警:有人別有居心 __,游蕙禎,

游老闆對被指是游蕙禎父,大動肝火。網上瘋傳相片,叫網民到深水埗一間地產鋪踩場。游蕙禎這枚炸彈,因宣誓風波無人敢沾手,竟然更被地產界用作攻擊同行。在一個地產網站上,瘋傳一張相片,粗口夾雜召喚網民到深水埗一間地產鋪踩場,聲稱游姓老闆為游蕙禎父親。本刊問過游老闆,他表示知悉這傳聞,並怒斥有人做謠生事:「喺我怕咩認,問題唔係呀!我唔理得佢好唔好,689受唔受歡迎都唔關我事㗎!你哋想睇佢啲唔好嘢,拉埋落我啲 ...




其他影片:>>






網上瘋傳相片,叫網民到深水埗一間地產鋪踩場。

游蕙禎這枚炸彈,因宣誓風波無人敢沾手,竟然更被地產界用作攻擊同行。在一個地產網站上,瘋傳一張相片,粗口夾雜召喚網民到深水埗一間地產鋪踩場,聲稱游姓老闆為游蕙禎父親。

本刊問過游老闆,他表示知悉這傳聞,並怒斥有人做謠生事:「喺我怕咩認,問題唔係呀!我唔理得佢好唔好,689受唔受歡迎都唔關我事㗎!你哋想睇佢啲唔好嘢,拉埋落我啲嘢度講,我知㗎!」

游老闆從手機中展示多張家庭合照,「我一家四口,一個仔一個女,我個女就叫Amy,做銀行嘅,同佢完全無關係。」游老闆指他已經報警備案,他認定是附近的地產行家惡意中傷,不過未有確實證據。

撰文:梁延宇、孫樂祈

攝錄 : 林志謙


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!