網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月3日 星期四

胡說八道會內訌?胡蓓蔚嬲爆有人「發瘟」 __,胡蓓蔚,

胡蓓蔚(左圖右)同姚子羚都係十一月生日,但係胡蓓蔚話約「胡說八道會」食生日飯聚搞到佢嬲嬲豬。藝人姚子羚、胡蓓蔚在將軍澳電視廣播城出席「十一月星辰」活動。同屬「胡說八道會」的姚子羚和胡蓓蔚,就分別在本月21日和12日生日。問如何慶祝,胡蓓蔚即「唉」一聲:「依家約食飯同度期做嘢冇分別!」更笑謂通訊群組有人「發瘟」不時問完又問飯聚日子,所以她看到嬲嬲豬。而姚子羚就指「視后」胡定欣近期最難約,她說:「胡杏 ...


胡蓓蔚(左圖右)同姚子羚都係十一月生日,但係胡蓓蔚話約「胡說八道會」食生日飯聚搞到佢嬲嬲豬。

藝人姚子羚、胡蓓蔚在將軍澳電視廣播城出席「十一月星辰」活動。同屬「胡說八道會」的姚子羚和胡蓓蔚,就分別在本月21日和12日生日。問如何慶祝,胡蓓蔚即「唉」一聲:「依家約食飯同度期做嘢冇分別!」更笑謂通訊群組有人「發瘟」不時問完又問飯聚日子,所以她看到嬲嬲豬。而姚子羚就指「視后」胡定欣近期最難約,她說:「胡杏兒都今個月6號生日,搵次三個一齊搞咗先。」

送手袋慶相識廿周年

講到好姊妹黃智雯送上巨型蛋糕打算一齊食,胡蓓蔚就笑指約不成生日飯聚,就會叫老公單立文送該蛋糕到公司逼同事食。問老公有何表示,胡蓓蔚透露上月與老公相識廿周年,所以就叫對方送手袋,她謂:「咁啱杏兒喺巴黎,佢做買手。」而姚子羚就指男友應該會代她捐錢當禮物。問到會送胡杏兒甚麼生日禮物,她們均指胡杏兒甚麼都有,胡蓓蔚就謂:「諗到頭爆,要整手作仔,但其實齊人就最好。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!