網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月3日 星期四

【錢唔易搵】嘉欣為囡囡揼定2,600毫升奶 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣產後首度在香港出席公開活動,成為全場焦點。嘉欣受訪時,笑言自己從來講心唔講金:「我一定要嚟㗎,其實錢係其次,我唔講錢㗎。(幾耐之前應承出呢個活動?)一個月前。(湊女生活點?)好開心。(有冇蝦碌嘢?)冇咩蝦碌,我係幾冷靜嘅媽咪。(順產定開刀?)我係順產。(十級痛喎 )你都做得到㗎!忍到㗎!我做媽咪好開心,其實開頭好辛苦,因為好唔適應,餵人奶又好辛苦,過咗兩個星期度開始適應,一個月之後就好好多喇 ...


鍾嘉欣產後首度在香港出席公開活動,成為全場焦點。嘉欣受訪時,笑言自己從來講心唔講金:「我一定要嚟㗎,其實錢係其次,我唔講錢㗎。(幾耐之前應承出呢個活動?)一個月前。(湊女生活點?)好開心。(有冇蝦碌嘢?)冇咩蝦碌,我係幾冷靜嘅媽咪。(順產定開刀?)我係順產。(十級痛喎 )你都做得到㗎!忍到㗎!我做媽咪好開心,其實開頭好辛苦,因為好唔適應,餵人奶又好辛苦,過咗兩個星期度開始適應,一個月之後就好好多喇。」

滿意收身成績

嘉欣又謂愈來愈了解自己個女:「個B我又開始了解佢,知道佢喊咩意思,佢好少扭計,好鍾意笑,瞓得好、食得好。(有冇人幫你?)我自己一個做晒㗎!(咁咪唔夠瞓?)坐月嗰陣我冇乜點瞓覺,因為佢每個鐘都喊。頭嗰個月嘅BB真係咁㗎,大咗就好啲。係要兩個鐘餵一次奶,但我個B成日都喊,所以成日要理佢,好眼瞓。不過佢依家瞓到八個鐘呀!(你嚟香港有冇揼定奶?)我揼咗26樽100毫升嘅奶。(身材有冇變化?)餵人奶...係快咗收身,好快呀!我讀BB科,話餵人奶每次減到15個卡路里,每次喎,咁一日餵幾次咪瘦好多咯!」

佗B增35磅

嘉欣又謂佗B高峰期比正常體重重了35磅:「依家爭少少去番正常體重,我懷疑係奶嘅重量,我懷疑我已經變番正常。(老公幫手湊?)佢有。(老公有冇話追多個?傳聞你追六個?)作㗎咋,湊咗佢一年先啦,我依家未係完全康復晒,生完B嘅媽咪要好長時間先好番,一定要養好身體先。(未來工作)暫時做少少活動咁咯,未確定。(係咪因為囡囡放低晒工作?)做媽媽要負責任㗎嘛,生完出嚟個生活係要照顧佢,唔可以揼低佢。(呢兩日第一次揼低佢?)我冇揼低佢呀!(第一次分隔兩地?)佢大個咗喇,我係真係好掛住佢。(你將來會否虎媽?)我唔緊張㗎!(有冇視像?)有視像,我真係好掛住,因為佢係我個女嚟㗎嘛。」

冇得拍《溏心3》感可惜

嘉欣又坦言未能接拍《溏心3》後可惜:「我係好想拍㗎,因為《溏》帶畀我好多嘢,所以我好想拍。但我有個女,我個女真係現時係我嘅第一位,所以我要好好照顧咗佢先。(依家主要喺溫哥華生活?)我冇諗咁遠。總之短時間嘢當然可以做,但長時間喺香港嘅工作就要好好計劃。先生好支持我,由拍拖開始佢已經好支持我,佢一早知我哋將來會飛嚟飛去,我又覺得飛嚟飛去冇乜嘢。(今次見唔到啲姊妹喎?十二月再聚會?)我唔知幾時返,因為啲工作未落實。雖然今次見唔到,但唔係要成日見㗎嘛,我哋成日傾電話,所以唔緊要啦~!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!