掃呢頁CODE去手機

2016年11月3日 星期四

【阿仔都在場】吳岱融拍強姦戲嚇窒外母 __,吳岱融,

吳岱融拍攝《巨輪II》強姦陳凱琳嘅戲份(上圖),原來阿仔當時都在場!藝人吳岱融接受電台訪問,講到有份出演的無綫劇《巨輪II》反應好,他表示自己都意想不到:「多謝觀眾、網民、監製、導演畀機會我返嚟TVB。(有傳話開續集?)我唔sure,交番畀監製,可能會係唔同方向,但我覺得呢個角色嘅戲已經夠,見好就收,呢啲變態(戲份)太多又唔好。」準備馬國買樓問到他現時可是多了很多工作?他坦承:「係多咗,商演、有三 ...


吳岱融拍攝《巨輪II》強姦陳凱琳嘅戲份(上圖),原來阿仔當時都在場!

藝人吳岱融接受電台訪問,講到有份出演的無綫劇《巨輪II》反應好,他表示自己都意想不到:「多謝觀眾、網民、監製、導演畀機會我返嚟TVB。(有傳話開續集?)我唔sure,交番畀監製,可能會係唔同方向,但我覺得呢個角色嘅戲已經夠,見好就收,呢啲變態(戲份)太多又唔好。」

準備馬國買樓

問到他現時可是多了很多工作?他坦承:「係多咗,商演、有三部電影同網劇。(賺咗七位數字?)唔方便透露,係多咗,但都要繼續做。」談到有指在馬來西亞睇豪宅時,他表示:「因為有兩個朋友喺嗰邊買樓,我係新加坡人,嗰度啲樓比新加坡同香港平,所以有興趣睇吓,未打算買,但都會有機會買,二千幾呎都係幾百萬,香港邊得?我個仔依家喺新加坡當兵,所以再睇吓佢之後喺邊發展。」他又表示在香港及內地都有物業。

夫妻檔上陣

而講到太太鍾淑慧復出拍廣告,問可會拍戲?他表示:「睇緣份,冇壞,佢都應該會喜歡。(會唔會想合作拍戲?)隨緣,但其實我哋嚟緊都會為愛滋病拍攝宣傳短片。(好多年冇合作?)我哋一路都有合作,我係老公,佢係老婆,不過我哋之前都有一齊拍內地電影,都有一齊出活動。」

阿仔睇住老竇強……

問到仔仔可有演戲天份?他表示:「佢比較內向怕醜,有冇天份未知,不過如果佢有興趣都會支持。(佢有冇睇你《巨輪II》演出?)其實拍強姦戲嗰陣佢有嚟探班,我諗佢覺得我演得ok,反而外母就話唔再睇,佢話『我個女婿都唔係呢啲人』。(即係你演得好。)劇情係咁,做得好唔好我唔敢講。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!