網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月19日 星期四

陳展鵬:陳展鵬台山話冧林夏薇 激似講粗口 __,林夏薇,陳展鵬,展鵬,陳展,

陳展鵬唱台山話歌,唱到好似講粗口咁!由視帝陳展鵬與林夏薇主演的劇集《乘勝狙擊》,在今晚播出的一集中,有一場陳展鵬唱台山話搞笑生日歌冧爆林夏薇,唱到勁似廣東粗口諧音「我X你到死!」,令不少網友指展鵬爆粗!另外,人妻林夏薇短打上陣,大秀無敵長腿,非常吸睛!對此,監製葉鎮輝解說:「展鵬飾演老千,所以識得唔少方言同埋各類型嘅知識,亦藉此想展現一下語言天分,不過唱得好唔好就要觀眾聽過先知。」林夏薇亦為拍檔澄 ...




其他影片:>>






陳展鵬唱台山話歌,唱到好似講粗口咁!

由視帝陳展鵬與林夏薇主演的劇集《乘勝狙擊》,在今晚播出的一集中,有一場陳展鵬唱台山話搞笑生日歌冧爆林夏薇,唱到勁似廣東粗口諧音「我X你到死!」,令不少網友指展鵬爆粗!另外,人妻林夏薇短打上陣,大秀無敵長腿,非常吸睛!

對此,監製葉鎮輝解說:「展鵬飾演老千,所以識得唔少方言同埋各類型嘅知識,亦藉此想展現一下語言天分,不過唱得好唔好就要觀眾聽過先知。」林夏薇亦為拍檔澄清首歌並無粗口,她謂:「佢好認真咁唱一種方言嘅生日歌,翟冠一(陳展鵬角色名)唱畀何正花(林夏薇角色名)聽,梗係好聽」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!