網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月22日 星期三

娛刺撈飯:搶飯食!「敗家大狀」林作瞓街被摑都制 __,林作,

林作玩晒啦!贏在射精前!呢個世代個個都想靠父幹,有邊個想有自唔在攞苦嚟辛?但總有人鍾意玩挑戰,林作偏偏有大律師唔做,反而紆尊降貴殺入娛樂圈搶飯食,寧棄律師袍同唔介意除剩under拍戲,執三攤拍「處男」微電影做瞓街敗家仔,仲啱啱被女當眾摑一巴,名副其實「裸」苦嚟辛!甘願成為最高Quali嘅老臨,連牛津尖子都嚟搶飯盒,啲老臨咪又少咗個飯盒?「讀書唔成先發明星夢」咁oldschool嘅諗法,依家的確唔啱 ...


林作玩晒贏在射精前!呢個世代個個都想靠父幹,有邊個想有自唔在攞苦嚟辛?但總有人鍾意玩挑戰,林作偏偏有大律師唔做,反而紆尊降貴殺入娛樂圈搶飯食,寧棄律師袍同唔介意除剩under拍戲,執三攤拍「處男」微電影做瞓街敗家仔,仲啱啱被女當眾摑一巴,名副其實「裸」苦嚟辛!甘願成為最高Quali嘅老臨,連牛津尖子都嚟搶飯盒,啲老臨咪又少咗個飯盒?「讀書唔成先發明星夢」咁oldschool嘅諗法,依家的確唔啱 ...


林作玩晒

贏在射精前!呢個世代個個都想靠父幹,有邊個想有自唔在攞苦嚟辛?但總有人鍾意玩挑戰,林作偏偏有大律師唔做,反而紆尊降貴殺入娛樂圈搶飯食,寧棄律師袍同唔介意除剩under拍戲,執三攤拍「處男」微電影做瞓街敗家仔,仲啱啱被女當眾摑一巴,名副其實「裸」苦嚟辛!甘願成為最高Quali嘅老臨,連牛津尖子都嚟搶飯盒,啲老臨咪又少咗個飯盒?「讀書唔成先發明星夢」咁old school嘅諗法,依家的確唔啱用。你睇歌神許冠傑都港大出身,再講近啲謝安琪都一樣係港大畢業生,但佢哋同林作嘅分別,就係林作本身有錢有樓有家底!

擁3,400呎豪宅 唔驚冇高潮

喺牛津浸過嘅Joseph(祖洩)林作有一張黃金CV,莫道羅湖橋以南至界限街以北都無敵,晒喺中環蘇豪區一樣惹人艷羨。按照港女Seasun「有樓就有高潮」嘅理論,佢已合乎香港女性潛在意識嘅客觀鑽石筍盤要求,更遑論佢坐擁價值6,500萬嘅3,400呎豪宅,只要再做多八年大律師,累積夠十年經驗後,就有機會被香港終審法院首席法官委任成為資深大律師,此時佢都未夠四十歲,已登香港精英金字塔尖。

好老實,以林作嘅外表真係一啲都唔吸引,以佢嘅黃金CV,可以做名嘴或KOL都一樣有市場,但佢話晒係人生勝利組,學舊愛麥明詩話齋:「總好過麻木虛度!」可能佢見同自己差唔多外形身高嘅王祖藍都得,冇理由自己唔得囉!咁點解林作有自唔在攞苦嚟辛?點都要做娛圈插班生?甲之熊掌,乙之砒霜,三歲細路哥都識揀,何況係天才林作!

早幾日有個大狀朋友同我Nuts哥食Lunch先問我: 「Well……你點知道有林作呢個人存在先?」「娛樂版囉,佢係麥明詩男友嘛!」「第一印象覺得佢點?」「係有腦嘅!」

「Nuts哥,你幾時見過有大狀上娛樂版多過上法庭版?佢做得好啱呀,邊度成名咪邊度發圍囉,冇壞喎!冇話浪唔浪費嘅,但荒謬嘅係一個咁有自信嘅人,點解仲要搶茄喱啡呢碗飯食先?」

大紅大紫 冇人會話靠阿媽

其實都啱數喎!林作轉數快,又肯捱,最多咪喺娛圈混多幾年,叫媽咪開部大作圓夢,就叫《祖洩大狀》搵麥明詩做女主角,駱應鈞做佢師傅,應該幾收得! Nuts哥敢寫包單你捱過二打六,一定冇人話你淨係靠阿媽!依家佢已經諗到用花弗形象,食住個勢出書教人用英文溝女,過兩年就憑三寸不爛之舌學黃子華開talk騷,做全方位藝人。去到2025 年,林作放棄大律師執業第八年,那一夜舉行香港電影金像獎頒獎禮,當晚由周潤發頒最佳男主角獎座畀林作,最佳電影係《祖洩大狀》……如果林作人生劇本最後真係寫成咁,Nuts哥臨瞓刷牙前,必定抹掉一星眼屎,感動流涕。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!