網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月22日 星期三

《區區有女神》:【華姐夠貼地】鄧佩儀銅記賣魚蛋冧客 __,鄧佩儀,華姐,女神,

Gloria真係夠晒貼地。獲網民公認充滿文青氣質兼有甜美笑容的華姐冠軍鄧佩儀(Gloria),早前於無綫劇集《幕後玩家》化身「炒散王」做勻侍應、司機及臨時演員等,備受觀眾喜愛,身為新一集東網巨星節目《區區有女神》主角的Gloria繼續大玩「角色扮演」,突破「乖乖女」形象化身小食店店員,親身在銅鑼灣街頭叫賣魚蛋及碗仔翅等地道美食。撒嬌放電初時遇上怕醜途人被請食檸檬的「魚蛋妹」Gloria,終靠靚樣成 ...


Gloria真係夠晒貼地。

獲網民公認充滿文青氣質兼有甜美笑容的華姐冠軍鄧佩儀(Gloria),早前於無綫劇集《幕後玩家》化身「炒散王」做勻侍應、司機及臨時演員等,備受觀眾喜愛,身為新一集東網巨星節目《區區有女神》主角的Gloria繼續大玩「角色扮演」,突破「乖乖女」形象化身小食店店員,親身在銅鑼灣街頭叫賣魚蛋及碗仔翅等地道美食。

撒嬌放電

初時遇上怕醜途人被請食檸檬的「魚蛋妹」Gloria,終靠靚樣成功吸引食客停步兼邀自拍,期間她與幾位學生玩得不亦樂乎,更主動拜師學藝於街頭即學「港女自拍十式」,實行賣萌電暈路人!Gloria又玩轉鵝頸橋街市,深入菜檔研究「今晚食咩餸」,為食的她買餸時更撒嬌扭計令老闆加送粟米!女神「貼地」於街頭賣魚蛋兼巡視街市仲未玩夠,再換上晒腿戰衣,落手炮製鮮果乳酪杯周街派益街坊,Gloria先找來四位後生仔女試食,並將「Yes」及「No」紙牌交給他們評定乳酪好食與否,結果獲得一致讚賞!

爭住試食

其後Gloria繼續在鬧市「狩獵」靚仔食客,找來「六四分界型男」試味,食得相當滋味,更問Gloria 可否「外賣」拎走繼續食!另有兩位俊男粉絲唔執輸要求試食,畀完「Yes」更順勢向Gloria集郵,女神魅力沒法擋!想睇呢位文青女神點樣破格變身玩角色扮演?依家即刻Click入東網App去東網巨星睇視頻


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!