網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

人生呀!謝安琪B女床面向無敵海景 __,謝安琪,

Karina一出世就贏在起跑線~歌手謝安琪(Kay)日前為老公張繼聰誕下小公主張靖(Karina),兩日前仲大晒為囡囡準備好嘅粉紅色BB房,間房分分鐘 ...


Karina一出世就贏在起跑線~

歌手謝安琪(Kay)日前為老公張繼聰誕下小公主張靖(Karina),兩日前仲大晒為囡囡準備好嘅粉紅色BB房,間房分分鐘大過你個廳呀!今日Kay又再晒BB床相,不過張相就疑似移師到主人房影,BB床仲要係郁得嗰隻添,眼見落地玻璃面向無敵大海景,嘩,真係要講句Karina BB真係好幸福呀!

Kay仲話可以陪Karina講古仔睇風景,仲同佢講佢哥哥張膽都好鍾意講故事,他日Karina大個一定會覺好鍾意哥哥覺得佢好搞笑,她喺ig留言:「如果你喜歡……我會每天跟你看風景,跟你唱可愛的小兒歌,跟你說我兒時最愛聽的小故事……其實你哥哥也很會說故事啊,他每天下課回來,總愛拉著(着)我說許多新奇有趣的事情……到一天你開始聽懂他說的話,你一定會更加愛他的,因為他真的很會搞笑啊❤ #哥哥#有位搞笑的哥哥是很幸福的。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!