網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

趙哲妤打邊爐當百日宴 __,趙哲妤,

趙哲妤「圍爐」搞百日宴,好友筱靖(右)梗撐場。
趙哲妤打邊爐當百日宴前中國小姐趙哲妤(Uny)去年12月未婚誕下女兒「小魚」,至今父親仍未現身,由Uny獨力照顧女兒,不經不覺女兒已經滿百日!前日出席 ...


趙哲妤打邊爐當百日宴

前中國小姐趙哲妤(Uny)去年12月未婚誕下女兒「小魚」,至今父親仍未現身,由Uny獨力照顧女兒,不經不覺女兒已經滿百日!前日出席活動後,Uny相約好友筱靖到超市掃海鮮,在家打邊爐當擺百日宴!她將小魚打扮成Pink Baby,戴上頭帶勁精靈,還在社交網留言:「很感恩有這麼多靚姐姐來為Natalie慶祝,BB好像知自己今天生日,眼仔睩睩!只是你開心,我就開心了。」

Uny受訪時表示當日筵開三鍋:「我哋打邊爐啲食物好豐富,十幾個朋友開咗三個鍋,收到啲好實用嘅禮物,仲有好多利是,我會幫囡囡開個戶口儲起,由佢出世到依家已經收咗好多利是。嗰晚好好笑係有朋友帶埋自己個BB仔嚟,大我個女三個月,第一次見面就成日想掂囡囡,想握手仔做朋友。」

趙哲妤收到勁多禮物!
  • 趙哲妤收到勁多禮物!

鍾意就快D Share啦!