網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

囝囝百日宴 陳敏之風騷晒線認想追女 __,敏之,陳敏之,

好溫馨!藝人陳敏之為兒子雷子樂(雷冬至)於中環四季酒店舉行百日宴,敏之穿上閃爆的露肩晚裝稍露線頭,十分性感!而子樂則穿着粉藍色西裝仔示人。期間子樂表現 ...


好溫馨!

藝人陳敏之為兒子雷子樂(雷冬至)於中環四季酒店舉行百日宴,敏之穿上閃爆的露肩晚裝稍露線頭,十分性感!而子樂則穿着粉藍色西裝仔示人。期間子樂表現得淡定兼萌爆!

為囝囝盛裝打扮

受訪問時,敏之表示今晚設宴廿二圍,問是否花費很多時,她謂:「OK!值得嘅!我結婚都冇擺酒,但反而百日宴覺得好緊要,因為我好愛佢。」敏之又指之前自己旅行結婚,但百日宴就是給大人玩的,自己因為最近太忙,沒有機會扮靚,故今晚打扮得特別「行」。至於嘉賓,她指沒有指定服飾,讓眾人可盡情玩,性感過她亦可,就想將百日宴變成派對一樣。

想生一仔一女

說到百日宴夠晒排場,是否用了七位數字?她謂:「冇咁多,因為除咗酒席外,好多都有贊助,好多禮物都贊助我同BB。(會否想再生多個?)個心係想嘅,但其實身體都幾攰,又要開工,等BB大個啲,之後先再諗我之前開刀生BB,都要恢復番,起碼一年後先再諗,到時再試吓有就有,冇就繼續做嘢!(追個女?)個心係想,因為一仔一女好完成,但兩個仔都好Sweet。(老公點睇?)都想嘅,自從子樂出世後,我哋都改變咗,以前鍾意二人世界,依家見到子樂都融化晒!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!