網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

半個身踏入豪門  JW繼續平民掃減價貨 [壹週刊 - 1412] __,JW,M1,

JW歎住咖啡同個女性朋友周圍行。同你吟一吟半個身踏入豪門 JW繼續平民掃減價貨JW(王灝兒)同坐擁12億的富二代男友Tarzan打得火熱,經常孖住入馬 ...


JW歎住咖啡同個女性朋友周圍行。

同你吟一吟

半個身踏入豪門  JW繼續平民掃減價貨

JW(王灝兒)同坐擁 12億的富二代男友 Tarzan打得火熱,經常孖住入馬場睇比賽,出活動嗰陣仲公開講明同感情穩定兼已經見晒雙方家長,擺明幫男友封盤啫!

嗱!話晒已經半個身踏入豪門,不過 JW日常生活都算平民㗎,早前,《壹》仔就喺銅鑼灣撞到 JW歎住咖啡同個女性朋友行街 shopping,眼見有間時裝店做大特賣, JW即刻拉埋個 friend揀一餐,最後掃走一大袋特價衫,有錢都咁知慳識儉,呢啲老婆娶得過喎!

睇中件特價衫, JW即時入手。

JW同富二代男友打得火熱,仲經常孖住出巡拍拖。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!