掃呢頁CODE去手機

2017年3月21日 星期二

張衞健目擊蘇康剪臍帶:Big Four有後 __,張衞健,蘇永康,蘇康,

張衞健表示透過視頻目擊蘇康剪臍帶,笑言:「BigFour有後喇。」49歲歌手蘇永康老來得子,太太Anita昨晚約9時許在醫院誕下兒子。康仔老友張衞健( ...


張衞健表示透過視頻目擊蘇康剪臍帶,笑言:「Big Four有後喇。」

49歲歌手蘇永康老來得子,太太Anita昨晚約9時許在醫院誕下兒子。康仔老友張衞健(Dicky)接受東網訪問,Dicky開心得連講6次「好感動」!Dicky說:「係呀!蘇康太太生咗,因為我哋Big Four幾個成員都好忙,Edmond(梁漢文)又同太太去咗旅行,所以我老婆(張茜)做咗代表陪Anita入院生,我忙到半夜返去睇視頻,喺視頻度見到蘇康幫個仔剪臍帶,睇完真係好感動。」

好彩冇剪錯子孫根

Dicky表示對蘇康好欽敬,他笑說:「最初都驚佢矇查查剪臍帶時,剪錯佢個仔嘅子孫根,點知佢冇剪錯,仲好醒,一手揸較剪、一手揸手機拍攝,仲識得zoom in ,根據我老婆講,Anita生之前蘇康好有阿公氣勢,但佢個仔出世後,佢啲眼神就變得好溫柔。」最後Dicky戥好兄弟開心得高呼:「Big Four有後喇!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!