掃呢頁CODE去手機

2017年3月21日 星期二

謝安琪嫌太幼 張繼聰「粗」爆肌換來… __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

「粗」到咁,阿Kay都係「施捨」一句「可以」,真係陰公豬~女神謝安琪(阿Kay)隨時生得,而好好老公張繼聰就已經Standby陪老婆入產房!B女尚未出 ...


「粗」到咁,阿Kay都係「施捨」一句「可以」,真係陰公豬~

女神謝安琪(阿Kay)隨時生得,而好好老公張繼聰就已經Stand by陪老婆入產房!B女尚未出世,阿聰呢日就忙裏偷閒喺社交網自爆畀阿Kay嫌佢「好」、「幼」、「細」,日操夜操先至得到句「可以」咋陰公!

佢喺Facebook上載咗張自拍認證照,真係不禁要嗌一句:「真係好粗呀!」着上小背心嘅佢唔係半裸影啲咩,只係對鏡影相,不過佢副Body真係冇得再輸,有胸有腰爆晒肌,隻麒麟臂粗過大髀,點知佢話:「老婆以前成日話我對手臂好幼細……依家總算得到一句:『可以』!」雖然網民都激讚「好粗」,但睇嚟老婆大人仲係覺得唔夠粗喎,不過都係想你有咁粗得咁粗啫~唔係點幫手湊女呀!佢仲分享埋操肌心得㗎,就係同啲「雞肉」溝通:「每日同自己d(啲)肌肉溝通,好專注,心無雜念,一心一意咁舉爆自己d(啲)肉,成件事,其實好禪修。」

其實阿聰3年前已經為咗拍電視劇《老表,你好hea!》操肌玩半裸震波,上年又為咗拍廣告地獄式操咗9個月,42吋胸肌、8舊腹肌已經係基本嘢,今次隻麒麟臂仲要粗到呢~畀佢掂一掂都驚撞暈呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!