掃呢頁CODE去手機

2017年3月21日 星期二

老來得子!謝安琪爆蘇永康勁冧超溫柔 __,蘇永康,謝安琪,

第時可以做親家?(資料圖片)藝人蘇永康夫婦和謝安琪(Kay)夫婦相識於微時屬多年好友,而蘇太及Kay更差不多時間懷孕及分娩,十分有緣!對於蘇永康的BB ...


第時可以做親家?(資料圖片)

藝人蘇永康夫婦和謝安琪(Kay)夫婦相識於微時屬多年好友,而蘇太及Kay更差不多時間懷孕及分娩,十分有緣!對於蘇永康的BB仔率先出世,快將臨盆的Kay接受東網訪問時表現得極開心,頻頻傳來笑聲,她說:「好開心呀!因為昨日佢嘅BB出咗世,其實之前我哋日頭都有通過話,佢就一啲都唔緊張,繼續係好有型同瀟灑咁樣嘅,哈哈!到BB出咗世啦,佢都send咗BB同太太嘅合照畀我,好溫馨囉!我真係感受到一個從來未見過嘅蘇永康,個樣好冧冧豬呀!好難形容嗰種溫柔,真係好戥佢開心!佢之前一路都同我有好多分享,大家交換嘅唔係好多心得嘅,而係交換吓感受!所以成個過程我都好似同佢有好多溝通,到BB出世,我都好感動、好開心囉!可能大肚婆又容易感動啲啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!