掃呢頁CODE去手機

2017年4月20日 星期四

54歲關之琳騷完美身材:我為食我做運動 __,關之琳,

關之琳自言貪靚,多年來都會努力KeepFit!「大美人」關之琳出席活動,穿上右腋下開叉的裙子,若隱若現,性感爆燈!對於被讚裙子相比其設計的睡衣更性感? ...


關之琳自言貪靚,多年來都會努力Keep Fit!

「大美人」關之琳出席活動,穿上右腋下開叉的裙子,若隱若現,性感爆燈!對於被讚裙子相比其設計的睡衣更性感?她即說:「咁大鑊?性感嘅留番畀Model着嘛。(你自己着衫有冇性感底線?)如果去私人Party會着得大膽啲,依家手機發達,影張相朋友就會放上Instagram,所以唔會太性感,以前會對好啲,咩都試過,不過都要美觀,太暴露唔啱我身份!(咁多年你身型都好Fit?)做運動囉,我好為食,為咗食會做運動,因為我好貪靚,打扮會好小心,落街攞封信都會係咁,所以咁多年我都係維持十磅(體重)以內,如果放假放肆咗,之後一定會做番運動。」雖然之之已經54歲,但依然成為全場焦點!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!