掃呢頁CODE去手機

2017年4月20日 星期四

冇得監場!馬國明睇心穎戲水劇照止渴 __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬明當日冇得監場呀,只好睇劇照啦。藝人馬國明、王君馨(Grace)、裕美及蔡思貝等,於馬鞍山宣傳無綫熱播劇集《心理追兇MindHunter》。期間馬國 ...


馬明當日冇得監場呀,只好睇劇照啦。

藝人馬國明、王君馨(Grace)、裕美及蔡思貝等,於馬鞍山宣傳無綫熱播劇集《心理追兇Mind Hunter》。期間馬國明於遊戲環節大晒足球球技,而一眾女演員則於探箱取物環節被假蛇及假蜘蛛等嚇至花容失色。

馬國明於受訪時被問到對該劇收視是否滿意?他表示不太在意收視,只睇口碑。因大家生活模式不同,觀眾多數會上網收睇劇集。

與黃心穎仲係了解中

而早前透露與緋聞女友黃心穎進行第二次約會的他被問到發展進度?馬國明笑言未得閒約對方出街,但有留意心穎近日曝光的露肩戲水劇照,更讚心穎靚女。他說:「未得閒約第三次,有突破進展再話大家知。其實睇戲冇特別,我都會同唔同朋友睇戲,只要自己界線一定清楚就得。(你同心穎咩界線?)了解中。(有留意心穎露肩戲水劇照?)我有睇報紙,拍攝嗰晚無我份。(覺得點?)靚,一定靚。套劇個個都靚,連宮女都靚!(冇申請監場?)冇,但睇報道知道公司好細心準備暖水。」

與蕭正楠出浴講明唔HeHe

馬國明又透露將與蕭正楠拍攝出浴戲:「我同阿蕭一齊沖涼,但感覺唔HeHe嘅,因為佢出水芙蓉咁令心悠睇到覺得佢好型。(你要操fit身材? )我淨係露膊頭,男仔有咩好睇,增加唔到收視。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!