網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月26日 星期四

張繼聰外賣壽司速食 [壹週刊 - 1442] __,繼聰,張繼聰,M1,

張繼聰開工前極速買壽司外賣醫肚。同你吟一吟張繼聰外賣壽司速食近年拍劇成功上位嘅張繼聰,日日做到冇停手。老公咁爭氣有能力搵錢孭起頭家,老婆謝安琪當然可以 ...






張繼聰開工前極速買壽司外賣醫肚。

同你吟一吟

張繼聰外賣壽司速食

近年拍劇成功上位嘅張繼聰,日日做到冇停手。老公咁爭氣有能力搵錢孭起頭家,老婆謝安琪當然可以安心停工專心喺屋企相夫教子。

做娛樂圈手停就口停,浮浮沉沉多年終於彈起嘅張繼聰就非常明白呢個道理,有工開連食都冇得坐定定,呢日《壹》仔就撞到戴住黑超嘅張繼聰一支公現身喺人來人往嘅旺角,未夠鐘開工,就拿拿聲偷時間去附近壽司店搵食,見佢唔使半分鐘就極速掃咗十幾件壽司打包,然後拎住個外賣就急步行去附近商業大廈,一秒鐘都冇浪費。





喺壽司店用半分鐘掃走十幾件壽司打包。





買完外賣急步行去開工。





謝安琪生女後,簽了 Juno計劃下年復出。

撰文:八珍

攝影、攝錄:李玄


鍾意就快D Share啦!