網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月26日 星期四

有筍盤介紹! 陳智燊「醫」級兄弟益劉佩玥 __,劉佩玥,陳智燊,

快啲幫阿Moon搵個好歸宿啦!藝人劉佩玥(Moon)與陳智燊(Jason)昨日在油塘拍攝新劇《堅離地愛堅離地》,二人拖手同遊室內遊樂場,溫馨又甜蜜。談 ...


快啲幫阿Moon搵個好歸宿藝人劉佩玥(Moon)與陳智燊(Jason)昨日在油塘拍攝新劇《堅離地愛堅離地》,二人拖手同遊室內遊樂場,溫馨又甜蜜。談 ...


快啲幫阿Moon搵個好歸宿


藝人劉佩玥(Moon)與陳智燊(Jason)昨日在油塘拍攝新劇《堅離地愛堅離地》,二人拖手同遊室內遊樂場,溫馨又甜蜜。談及首度與Jason拍檔,Moon笑言身邊很多朋友都視他為男神:「呢啲公子Feel好多人冧,不過佢私下原來好搞笑、好多嘢講,唔知係咪喺屋企唔畀講嘢?」被指是「筍盤」的Jason即媒人上身,笑說:「係咩!其實我阿哥同細佬都好似我,仲有位係牙醫,未結婚㗎!」

咀勻老婆啲Friend

玩籃球機時,Jason玩到手軟兼冒汗,被Moon取笑「射極唔入」。Moon表示大學畢業後未有到過室內遊樂場,而Jason則說:「同Sarah(宋熙年)拍拖時要保持低調,依家覺得可以嚟Sweet吓。(帶埋小朋友會開心啲?)都係,努力中,最快都要9個月」問到與Moon拍親熱戲會否向太太報告?他笑說:「咀戲?佢會明白嘅,係演戲需要,佢唔使擔心,佢啲姊妹我都咀過晒十個嘴咗九個,包括高海寧、龔嘉欣、岑麗香,冇驚喜喎!」Moon聞言即笑稱與「陳太」很老友,若被欺負會打小報告!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!