網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月26日 星期四

林作亂噏號碼玩謝無辜機主 網民嗌報警 __,林作,

林作老作嘅電話號碼並唔係空號。前大律師林作早前爆媽咪要賣豪宅套現周轉,更揚言願做鴨代母還錢。賣樓消息傳開後,他表示收到逾百地產經紀來電騷擾,令他忍無可 ...


林作老作嘅電話號碼並唔係空號。


前大律師林作早前爆媽咪要賣豪宅套現周轉,更揚言願做鴨代母還錢。賣樓消息傳開後,他表示收到逾百地產經紀來電騷擾,令他忍無可忍發文大呻,他更公開媽咪的「電話號碼」,問到有否與媽咪傾過?林作說:「未,佢都冇講幾時返。(嬲佢?)冇,佢咁多年都係咁飄忽。」他聲稱所公開的號碼只是「假電話」,並揚言:「冇人會中,冇事嘅!」不過,該號碼其中6個字連排列次序都與林母的電話號碼相同,加上記者照撥該號碼時,話筒傳來一把女聲稱「撳咗佢咪聽」,隨即Cut線,證明林作「老作」的號碼並非空號!

對於該號碼的機主可能無辜受騷擾,林作說:「剛開始可能輸入錯誤8個字號碼,我很快改番9個字號碼。(公開人哋電話,怕唔怕惹上法律責任?)法律上冇咩問題。」然後扯開話題鬧爆騷擾他的地產經紀。

提到林作出Post玩謝無辜市民,不少網民留言鬧爆,一名自稱受害者家屬更揚言會報警:「呢個電話號碼嘅持有人係一個退休嘅老人家,請你搞清楚先好Post,如果你呢個Post令該老人家受到不必要嘅騷擾,我會報警及採取相關行動,謝謝。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!