網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月26日 星期四

鬼屋探險 郭奕芯嚇到爆粗 簡淑兒:「 feel到心臟停咗」 [壹週刊 - 1442] __,郭奕芯,簡淑兒,M1,

睇落俾簡淑兒鎮定的郭奕芯,話俾對方頻頻大嗌嚇親。探熱針鬼屋探險 郭奕芯嚇到爆粗 簡淑兒:「feel到心臟停咗」個個都拍鬼片,唔通個個想拍鬼片咩?宅男女 ...






睇落俾簡淑兒鎮定的郭奕芯,話俾對方頻頻大嗌嚇親。

探熱針

鬼屋探險 郭奕芯嚇到爆粗 簡淑兒:「 feel到心臟停咗」

個個都拍鬼片,唔通個個想拍鬼片咩?

宅男女神「少女標本」的簡淑兒同埋曾經全裸演出的郭奕芯正正是人辦,兩個膽子只有五毫子般大,偏偏遇上鬼片《鬼網》招手,唔想錯失機會,開工 keep住心慌慌。呢日搵佢兩個試玩逃出密室測試膽量,兩個齋見間房有假人公仔,已經嗌到拆天, Ashina(郭之洋名)更嚇到失控爆粗,至於 Jessica事後就話:「 Feel到心臟停咗!」有冇咁誇張呀?

中招

被網友叫做「仙氣女神」的簡淑兒,坦言自細已好細膽,一個鬼古已經可以令她失眠,所以恐怖片《鬼網》搵她埋位,仲講到明要出埠去出名多鬼怪傳聞的馬來西亞取景, Jessica話掙扎咗好耐先肯接拍。

「無諗過自己第一套電影會係鬼片,拍嘅時候劇組仲要搵咗間荒廢咗好耐嘅屋,好彩有家樂(陳家樂),因為佢喺入面做我阿哥,我成日拉住佢,搵佢傍實。」簡淑兒說。

至於另一主角郭奕芯( Ashina)所拍攝的單元同樣在馬來西亞取景,雖然不是密室取景,但拍攝其中一個場口仍然有怪事發生。

「都唔知算唔算,講講吓對白唔係沙聲,唔係有痰,突然出唔到聲,拍完之後,經理人話我知頭先個畫面黑咗,乜都睇唔到!呢件事對我嚟講好奇怪,我未試過!」郭奕芯說。





假人慢慢升起,兩個大叫馬上逃離房間。





先舉手話唔玩的簡淑兒,靠郭奕芯頂住玩埋虛擬任務,完成遊戲。





兩個雞手鴨腳,玩足五分鐘先轉出骨灰龕個「怨」出來。





要寫字又要砌木劍拆解謎團,簡淑兒、郭奕芯忙到一頭煙。

喪叫

拍戲的時候已經嚇到個心離一離,《壹》仔就搵她們去鬼屋探險,挑戰吓她們的膽量,去到密室現場發現入面是靈堂的布置,加上燈光陰暗, Jessica即時面色一沉話:「如果驚得滯可唔可以俾我離開抖抖?」最終順利完成靈堂前的各種任務, Jessica孖住 Ashina進行 round 2的任務,門口一開,旁邊站着個婚紗打扮的假人, Jessica驚叫彈開,旁邊的 Ashina也連退幾步嚇到爆粗,「佢識郁呀!×!好似望住我!」回過神來, Jessica再望多兩眼,口窒窒說:「假嘅……假嘅!」話口未完,另一個躺着的假人公仔,慢慢坐起身,兩個拖住手驚叫走開。

Jessica驚到投降說無法再玩下去,最終虛擬任務要靠郭奕芯先順利完成。 Jessica事後口震震話:「我嗰種驚唔係一般嘅驚,我係 feel到心臟停頓嗰種驚!」

相比之下,郭奕芯看似較鎮定,但當事人就話係扮出來的,「佢( Jessica)咁驚,我就唔可以再驚啲,如果唔係唔使玩!」





簡淑兒的單元有陳家樂做阿哥,戲裡戲外尾隨跟到實,就係怕自己同靈異事撞個正。





郭奕芯的單元同前港視的鮑康兒由頭帶到尾,極有發揮。

撰文:娛樂組

攝影:李溢敏、吳斯金

髮型:郭奕芯: Iman Tang@hair corner cwb、簡淑兒: Daniel Chang@Salonamarone

化妝: Winnie Law@be.june wedding

服裝:簡淑兒: Toutacoup@it

場地提供:逃出香港@旺角


鍾意就快D Share啦!