網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月31日 星期二

【有圖】宋仲基流淚讀誓詞 情深咀嘴眼濕濕喬妹 __,宋仲基,宋慧喬,喬妹,

【新增內容及圖片】韓國神劇《太陽的後裔》32歲男神宋仲基今日娶35歲女神宋慧喬,兩人今日喺首爾新羅酒店一樓迎賓館舉行婚禮。雙宋於香港時間下午3時17分 ...




【新增內容及圖片】

韓國神劇《太陽的後裔》32歲男神宋仲基今日娶35歲女神宋慧喬,兩人今日喺首爾新羅酒店一樓迎賓館舉行婚禮。

雙宋於香港時間下午3時17分現身,全場賓客即拍手歡迎佢哋,宋仲基拖實新娘喬妹現身,喬妹展示甜笑,而宋仲基則沿途鞠躬答謝來賓。宋仲基同喬妹上到台後,宋仲基先讀出誓詞,宋仲基似乎心情有點激動,未開始讀出誓詞宋仲基已激動落淚,其間有抹眼淚,又用紙巾抹鼻水,就連台下嘅宋爸爸都拿出手巾出來抹眼淚,似乎對愛兒終於成家立室大表感動。之後到喬妹讀出誓詞,宋仲基即情深望住喬妹甜笑。

一對新人讀完誓詞後,宋爸爸就上台,向一對新人送上祝福。現場人士指喬妹亦有感動落淚,宋仲基對愛妻亦照顧有加,不時情深望住喬妹,兩人又不避嫌情深對望,宋仲基更細心地不斷輕撫喬妹嘅手,好似叫喬妹唔好緊張,其間兩人情深對望,當大家以為兩人會咀嘴之際,兩人就繼續進行儀式。

雙宋進行完一輪儀式後,雙宋就下台答謝雙方家長,宋仲基先攬實喬妹母親,喬妹亦走到台下向宋仲基父母鞠躬,之後兩人又再返上台,更喺一眾賓客見證下情深咀嘴一秒。宋仲基拖實喬妹離場,沿途賓客就向一對新人耍花瓣,佢哋亦不斷向賓客鞠躬致謝。

儀式完成後,一眾嘉賓就到台上與一對新人合照。而章子怡恭賀一對新人,更錫喬妹臉並同喬妹影合照。雙宋與賓客合照後,喬妹就拋花球,不過似乎有指定接花球人選,但喬妹拋咗3次該女生都接唔到,最終喬妹拋咗4次先得。

更多雙宋消息,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent











宋仲基讀出誓詞
宋仲基表現好激動

喬妹件婚紗好性感
宋仲基落台攬住喬妹媽咪 雙宋向宋仲基父母鞠躬 宋仲基悄深咀喬妹
禮成 喬妹足足拋咗4次花球


鍾意就快D Share啦!