網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月31日 星期二

【傳錯救星】WhatsApp訊息撤回即日用得 實試9分鐘內有得救 __,WhatsApp,

WhatsApp新訊息撤回功能正式可以使用。就算及時發覺WhatsApp刪除訊息,但接收者一樣會睇到「訊息已刪除」訊息。香港用家終正式可以用到What ...


WhatsApp新訊息撤回功能正式可以使用。
就算及時發覺WhatsApp刪除訊息,但接收者一樣會睇到「訊息已刪除」訊息。

香港用家終正式可以用到WhatsApp新加入的訊息撤回功能,無論是iOS及Android版本都可用到,而Web版則只限接收;只要在所發訊息上長按再揀選「刪除」及再揀選「在所有人的手機上刪除」,就可成功救回傳錯的訊息,不過對方手機上仍然會留有「訊息已刪除」字樣,但至少作個藉口解釋點解刪除訊息會比較容易。

不過訊息刪除功能有時間限制,官方就話一定要在傳出訊息後7分鐘內發覺有問題而刪除功能,唔係都一樣無得救。但記者測試過發出訊息後9分鐘內都救得返,但一到10分鐘就無得揀「在所有人的手機上刪除」。但就算可以用得到WhatsApp訊息撤回功能都好,都係敵唔到手機Cap圖功能。

另外若傳送相片或影片的話,即使對方已收到相關相片及影片,只要一按刪除,亦可同時刪除對方在「媒體、連結和文件」內的記錄,不過若對方在刪除前已儲存就回天乏術,所以大家在傳送訊息或相片前,都係要望清楚群組及對象先!

記者:布偉倫

攝影:周旭文


鍾意就快D Share啦!