網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月31日 星期二

赴南京醫病!洪朝豐自稱係開心癌症病人 __,癌,洪朝豐,

洪朝豐抗癌勇士!前DJ洪朝豐最近證實患上舌癌,晚上他在九龍灣出席首映禮。講到病情洪朝豐表示:「西醫嘅指示應該一個星期後做手術,依家食緊中醫開嘅草藥,脷 ...


洪朝豐抗癌勇士!


前DJ洪朝豐最近證實患上舌癌,晚上他在九龍灣出席首映禮。講到病情洪朝豐表示:「西醫嘅指示應該一個星期後做手術,依家食緊中醫開嘅草藥,脷嘅痛楚少咗,雖然食嘢、吞口水都會痛,但比食中藥前好好多。(押後手術?)我安排咗聽日去南京接受三個星期接中醫團隊治療,雖然西醫話會過咗做手術嘅黃金時期,咁返嚟再覆診。我覺得任何一個醫療決定都係賭博,可能會賭贏、亦可能會賭輸,自己會願賭服輸。」

唔捨得把聲

以前是DJ靠靚聲搵食的洪朝豐被問到是否不希望做手術?他說:「聲音係我嘅最大寶藏,或者把聲音將來可以幫到人,未到最後階段都想保留把聲,做手術肯定會對把聲有影響。依家講緊初步估計條脷最少要切三至五成,但仲要睇脷底有冇癌細胞要切除,咁就要破開下巴攞出癌細胞,再用螺絲釘嵌番埋佢,所以殺傷性咁大嘅手術未到最後都唔想用呢個方案。相對中醫就保守啲,唔在於即刻殺死癌細胞,只要唔擴散就可以並存,咁唔會影響我嘅生活質素,唔會影響講嘢、食嘢。(左邊淋巴都有問題?)掃瞄照到有粒粒,唔確定係擴散迹象,如果做手術就會切除埋。」

死都冇遺憾

有指要為醫藥費撲水,洪朝豐則否認說:「醫藥費OK嘅,自己有積蓄同工作,朋友都話有需要都會幫助。假設真係因為中醫治療錯過咗西醫治療嘅黃金時間,去到擴散一發不可收拾嘅,首先我唔會怕死,每個人都會死,自己嚟到呢個世界贏咗好多愛,喺世間上都冇遺憾,如果死都會帶住笑去死,我會輸得起,因為自己唔驚死,又輸得起,所以係一個開心嘅癌症病人。(交低後事?)最緊要係間屋啫,間屋都會留畀個仔。」洪朝豐又透露明天起程到南京治療三星期,費用大概是兩萬多人民幣,能力上可以負擔。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!