網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月8日 星期三

陳豪被迫跳脫衣舞 淫娃李佳芯喪摸 __,李佳芯,陳豪,

今集勁多爆點。無綫台慶劇《誇世代》大受歡迎,在今晚播出的一集中有大量爆點,講到李佳芯以JMTone扮淑女出場,原來她私底下是爛玩爛飲之人,誤打誤撞下更 ...


今集勁多爆點。


無綫台慶劇《誇世代》大受歡迎,在今晚播出的一集中有大量爆點,講到李佳芯以JM Tone扮淑女出場,原來她私底下是爛玩爛飲之人,誤打誤撞下更以為陳豪是牛郎,用槍指住他叫他跳脫衣舞,搞到陳豪被迫赤膊晒肌露兩點,李佳芯更趁機喪摸陳豪爆肌,認真入戲!

爆肌森美打住拳出場,陳豪便發現這個老友打算娶李佳芯這個「淫娃」,不過好快他就見到對方在廁所爆喊,因為森美是為其家姐小儀賣身填數,最後小儀更為阻止陳豪繼續破壞婚事,一槍打爆陳豪個頭,唔通陳豪真係第三集就已經死咗?不過觀眾好快就睇到陳豪又在預告中現身,可謂令人鬆一口氣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!