網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月8日 星期三

讀荷蘭忠粉悲情書信 楊千嬅泣不成聲 __,楊千嬅,千嬅,

千嬅太感性喇!歌手楊千嬅於會展舉行音樂會,吸引父母、弟弟、老公丁子高、歌手林欣彤、Yanny@SuperGirls、Jessica@SuperGirl ...


千嬅太感性喇!


歌手楊千嬅於會展舉行音樂會,吸引父母、弟弟、老公丁子高、歌手林欣彤、Yanny@Super Girls、Jessica@Super Girls、蘇麗珊及填詞人林夕捧場,請來王菀之、吳業坤、陳柏宇、鄧小巧、On仔@C AllStar及顏卓靈等人做嘉賓。

音樂會以音樂劇形式演繹,On仔與顏卓靈飾演一對拍拖到拉埋天窗的情侶。後來,台上出現一名抱住公仔的小男孩,千嬅先拖住對方再坐低唱歌給他聽,但小朋友全程表現得悶悶不樂,當對方落台前,千嬅問小朋友:「你係咪有句嘢同我講?」搞笑的小朋友大叫說:「請你滾落去。」惹來全場大笑,連千嬅都忍不住笑。

到音樂會尾聲,工作人員遞上一封信,千嬅一邊讀一邊淚流滿面,信中內容是千嬅的一位荷蘭女歌迷GiGi母親寫的,GiGi母親透露愛女早年做了開腦手術,最後手術失敗昏迷,一個月前GiGi終於甦醒,之後要重新學寫字、講嘢,GiGi第一筆便寫出「楊千嬅」3字,此時,千嬅已哭崩,不能說下去,要深呼吸後才說:「點解綵排時唔畀我睇?祝你早日康復,GiGi。」千嬅最後以《楊千嬅》結束音樂會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!