網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月8日 星期三

【早前失竊】卓林拖女友晒恩愛 吳綺莉:看到別人穿着我的外套過生日 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉同囡囡卓林嘅關係越變越僵,上月底吳綺莉報警指閉門失竊,聲稱家中唔見咗一批衣物、兩隻價值約7萬元嘅戒指、兩支價值約10萬元嘅結他,總共損失逾17萬 ...




吳綺莉同囡囡卓林嘅關係越變越僵,上月底吳綺莉報警指閉門失竊,聲稱家中唔見咗一批衣物、兩隻價值約7萬元嘅戒指、兩支價值約10萬元嘅結他,總共損失逾17萬元財物(新聞連結: http://bit.ly/2xxW8Mq )

其後吳綺莉喺社交網站發文話:「已經看到別人穿着我的外套過生日,幫到人也是自己的幸運,這樣想開心些。」無獨有偶,今日卓林喺社交網站上載咗一張同女友Andi背向鏡頭手拖手嘅合照,更寫道:「I want you babe. I want you when you’re sad. When you’re depressed. I want you no matter what. I love you.」(我需要你,你傷心或失落時我都需要你,無論怎樣我都需要你,我愛你。)而圖中女友Andi件粉紅色外套甚為搶眼,《蘋果》向吳綺莉問到兩件事有冇關係,吳綺莉以短訊回覆:「謝謝您的關心,現在只想把手上的每件工作做好。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!