網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

【俠味道‧翁靜晶(1)】恩愛三十載之謎 翁靜晶點解叫劉師傅做細B? __,翁靜晶,

緣份天註定,你信唔信前世今生?翁靜晶喺1984年與黃飛鴻嘅第四代弟子劉家良結婚,兩人年齡相差30年,當年冇人睇好呢段忘年戀。翁靜晶曾經講過:「自己前世 ...




緣份天註定,你信唔信前世今生?

翁靜晶喺1984年與黃飛鴻嘅第四代弟子劉家良結婚,兩人年齡相差30年,當年冇人睇好呢段忘年戀。翁靜晶曾經講過:「自己前世係一隻金絲雀,被劉家良飼養,今世嫁畀佢嚟報恩。」

對於呢一段往事,翁靜晶笑著說:「呢個係劉師傅個阿媽講嘅,可信性未必咁高。佢話你都唔知點解會鍾意佢,除非你就係嗰隻雀仔變嘅。因為劉師傅細個有隻了哥,行出街撞死咗好傷心,佢阿媽講嚟笑我哋,講講吓變咗真咁樣,可能大家都唔理解點解我咁意佢囉。」

1984年,翁靜晶毅然嫁劉家良,並育有兩名女兒,彼此情繫差不多30年,直至劉師傅於2013年病逝。翁靜晶自小在單親家庭長大,缺乏父母嘅愛,佢拭著淚話:「係劉師傅畀咗家嘅感覺我。」翁靜晶承認劉師傅給予佢最大包容,除咗俠義精神,仲教曉佢面對生老病死嘅豁達,佢話:「佢打咗兩、三支針化療,有次佢同我哋講洗頭時甩好多頭髮,嚇到洗頭嗰個人手騰腳震。我哋喺啲唔應該笑嘅地方度笑咗,但佢抗癌過程嗰種豁達,令我學咗好多,因為好多時呢啲英雄人物面對生死嘅時候,未必可以咁輕鬆。」

劉師傅唔係一個好浪漫嘅人,買條魚加餸,或者買匹布畀你做衫就係浪漫。翁靜晶從來未收過劉師傅送嘅花,佢解釋﹕「如果你要買花,佢會買棵樹畀你,所以我出面(庭園)棵芒果樹就咁嚟,有盆有根要生果。」泥土下撒有劉師傅部份骨灰作紀念,問到可信有下一世?翁靜晶想一想回答:「唔想呀,唔好再番嚟就最好,但如果再返嚟,就唔係見劉師傅,我返嚟係要肅清啲敗類。」

番外篇﹕

相信好多人都唔知道,劉師傅有個花名叫「細B」,原來當中有段故,翁靜晶細說由來:「我會跟啲女叫阿爸啦,有時叫佢細B。有次我哋去菲律賓失散咗,商場管埋處只係幫手搵細佬哥,我靈機一觸話佢叫細B,跟住佢認到我把聲就識嚟搵我,跟住梗係畀人啤住啦,哈哈!」

記者:嵐山、馮國康、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



【俠味道‧翁靜晶(1)】恩愛三十載之謎 翁靜晶點解叫劉師傅做細B?

http://bit.ly/2AnvNoz

【俠味道‧翁靜晶(2)】明知劉家良已有家室 翁靜晶:以前嘅社會好唔同

http://bit.ly/2jbxufo

【俠味道‧翁靜晶(3)】浪漫等如浪費 劉家良餵包餵到翁靜晶反面?

http://bit.ly/2kiuroY

【俠味道‧翁靜晶(4)】翁靜晶 劉家良戲假情真 張國榮原來係月老

http://bit.ly/2kkwDw3



翁靜晶在十六、七歲時遇上劉師傅,之後宣佈息影。 劉師傅送了這棵芒果樹給翁靜晶,因它會有盆有根,可以結果。
劉師傅雖然不懂浪漫,但為人相當風趣。 翁靜晶84年跟劉師傅結婚。 劉師傅給了一個家的感覺予翁靜晶,正好彌補她的童年殘缺。
翁靜晶感激劉師傅對她有很大包容。 翁靜晶有時跟女兒叫劉師傅做爸爸,有時又會叫他做細B。

鍾意就快D Share啦!