網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

江若琳陪睇雙紅會!蕭潤邦:幸福到裂開 __,蕭潤邦,江若琳,

閃到呢!藝人江若琳(Elanne)今年四月底宣布與前組合Bliss成員兼「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)拍拖,二人近日到歐洲旅行時,不時在社交網站大放 ...


閃到呢!


藝人江若琳(Elanne)今年四月底宣布與前組合Bliss成員兼「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)拍拖,二人近日到歐洲旅行時,不時在社交網站大放閃光彈。他們前日轉到英國繼續行程,更一齊睇阿仙奴對曼聯的英超賽事,結果作客的曼聯以3比1勝出。Oscar上載與女友合照之餘,仲留言冧爆話:「如果人生現場睇到一場嘅雙紅會已經係happy到咩咁!如果人生有一個最愛嘅女人陪你睇呢場波更加係幸福到裂開!所以我真的很幸運!」又笑言自己平時冷靜而不羈,但今次睇到過度活躍。

而Elanne亦上載現場照片及短片,又以「震憾」形容賽事,她留言說:「一個完全唔識足球嘅我今日第一次入場睇波,唔知點解睇得人好激動!成場氣氛令到我好感動!超超超好睇超超超精彩!我叫到聲都沙呀!足球原來唔單止係一場比賽,裏面仲包含咗一種精神!我諗我從此愛上咗!」

Elanne接受東網訪問時表示,笑謂跟男友一樣支持曼聯:「今次第一次跟佢去睇波,自己平時電視到好少睇。Oscar係曼聯嘅超級粉絲,所以一定要睇『雙紅會』,我都愛上睇波,睇到現場氣氛好好,同埋球迷好團結,大家好似好激動。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!