網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

被指抽水!麥明詩嘆現今社會唔講得性話題 __,麥明詩,

麥明詩好費解。前港姐麥明詩於社交網站自爆曾遭性侵犯,引起不少迴響!今天返電視城開工,並接受傳媒訪問,講到有網友質疑她,在呂麗瑤公開性侵事件後,她去公開 ...


麥明詩好費解。


前港姐麥明詩於社交網站自爆曾遭性侵犯,引起不少迴響!今天返電視城開工,並接受傳媒訪問,講到有網友質疑她,在呂麗瑤公開性侵事件後,她去公開自己性侵經歷有抽水之嫌,問到她有甚麼看法?麥明詩則表示:「我講呢件事出嚟,係想有正面影響,唔係想去標籤自己係受害人,只係希望唔好再有呢啲事發生,想去幫其他人,教育其他人,如果啲人做啲嘢令自己唔舒服,要講出嚟保護己自己,我講呢件事出嚟,都冇特別去講個詳情同埋亦都冇講啲人嘅背景,就係唔想有網絡公審,只係想帶出,呢啲事唔係大家想像中咁少發生,有人會斟酌(我呢件事)係性侵定係非禮,或者因為我係讀法律,自己嘅睇法同大眾唔一樣,可能有啲人會覺得呢啲只係非禮冇乜嘢,但非禮同性侵都係嚴重罪行,最高會判坐監十年,非禮同性侵都係猥褻侵犯嚟,自己都好想推廣一吓,希望法律知識普及化。」

問到公開事件後被指抽水會否感到很委屈?麥明詩說:「有少少訝異,點解將經歷講出嚟,會變咗畀人話抽水呢?原來性話題,係呢個社會仲係唔能夠隨便講!(有冇委屈到想喊?)自己嘅情緒係用嚟拍劇。(會唔會因為網民攻擊而感到受傷害?)我覺得受傷害嘅地方,係大家焦點放咗喺件事係點樣發生,但呢個唔係重點,做人應該向前看,自己都唔係特登煽動大家嘅情緒。」

由於麥明詩公開事件,但無講到當時的詳情,問會否考慮詳細交代事件,同埋繼續追究,因她曾說侵犯她的人是香港人,對此麥明詩表示:「以前諗過追究,所以返嚟香港都有去報案、落口供,同研究過有冇得追究,但係冇,都冇辦法,呢件事好多年前發生,已經放低咗,事實上依家想追究,都因為時間問題,呈堂證據都會有影響。」性侵事件發生後,有否留有陰影?麥明詩謂:「呢件事係我好深刻嘅一次,因為有暴力成份,我掙扎過,但唔成功。(當時有冇受傷?)唔想太仔細,總之之後遇到呢啲情況,會識得保護自己,依家都去學自衞術,都係為咗保護自己。」

問是否受到呂麗瑤影響,將以前的事說出來?麥明詩謂:「其實我一直都冇特別去收埋,只係發生嘅時候未入行,冇地方去講,但當時我有同屋企人講,而因近期有事發生(指呂麗瑤事件),先將呢件事表達出嚟。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!