網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月20日 星期三

一星期做三次!馬國明「回春」箍心穎 __,心穎,馬國明,黃心穎,

唔知係咪想拉近同女友外觀上嘅年齡差距呢?今年43歲的馬國明與年輕15載,28歲的無綫花旦黃心穎相戀一年多,兩人每次被傳媒追問戀情時,亦不時隔空打情罵俏 ...


唔知係咪想拉近同女友外觀上嘅年齡差距呢?


今年43歲的馬國明與年輕15載,28歲的無綫花旦黃心穎相戀一年多,兩人每次被傳媒追問戀情時,亦不時隔空打情罵俏,就連最近馬國明憑《降魔的》提名《萬千星輝頒獎典禮2017》視帝,身為女友的心穎亦落力為男友拉票,但一直有傳女方家人指兩人年紀有距離,應要作長時間了解,難怪兩人拍拖至今,雙方仍未見家長。

而戀情受壓的馬國明近日雖然未有新劇在身,但見他卻未有約會女友拍拖,反而一星期內往銅鑼灣做足三次Facial,實行執定靚樣,減齡「回春」箍心穎。馬國明於昨日下午約三時又出動往做Facial,離開寓所時被問到最近與心穎甚少見面,他說:「唔講咁多啫,無謂講咁多,一路都係了解中,如果有公布,就可能係結婚或者咩囉(意指分手)。我哋唔想食咗咩飯、睇咗咩戲,都要交代得咁Detail,係兩個人嘅事。(點形容同心穎嘅關係?)幾好呀!幾好!(係咪男女朋友?)了解中未一齊之前都一直係了解中(依家係咪去搵心穎?)唔係呀,我依家去做Facial呀!」之後他便步往取車,途中更被女街坊拉着合照,馬國明之後驅車往銅鑼灣扮靚,其間更不停撳電話,看來是向女友報告。

至於黃心穎接受東網訪問時,似乎與男友夾定口供,她說:「我哋感情冇變,正如馬國明所講,拍拖唔一定要畀人影到嘅,我哋了解中,佢又忙拍戲,我又忙拍劇同排舞,大家各有各忙,我哋有Keep住聯絡。(有冇人斟你哋情侶檔演出?)有呀,我哋倒數會同場。」提到馬國明有時間去做Facial都未有約會她,心穎笑言:「我冇時間做Facial喎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!