網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月20日 星期三

死守三點不露 陳嘉莉拍網劇玩SM __,陳嘉莉,

陳嘉莉指2018年會有重大突破。藝人陳嘉莉(Kelly)來自廣州,她稱來港前都不太重視聖誕這個節日,來港後才感受到濃濃的聖誕氣氛,她說:「最深刻係去年 ...


陳嘉莉指2018年會有重大突破。


藝人陳嘉莉(Kelly)來自廣州,她稱來港前都不太重視聖誕這個節日,來港後才感受到濃濃的聖誕氣氛,她說:「最深刻係去年同幾個閨蜜一齊慶祝,我哋仲自己燒火雞,整得好成功,因為我嘅廚藝向來都ok。(會唔會想過白色聖誕﹖)都想,但係經常都撞正有工作,所以仲未有機會試過。我希望可以聖誕去睇北極光,啲人話人生一定要去一次馬爾代夫同睇一次極光,希望可以圓到呢個夢想。」

老闆鼓勵去蒲

另外,談到2018年,Kelly稱會在工作上有重大突破,因為她將拍攝一個網劇,故事主題與閨蜜及性有關,除了要獻出銀幕初吻外,當中不乏大膽性感演出,她說:「激情戲一定會有,我嘅底線係三點不露,我嘅角色性格係好鍾意新奇刺激嘅嘢,人哋講乜我都好勇於去試。(有床上戲?)好似話會有SM戲,但唔可以透露太多住。」

Kelly坦言角色性格跟自己不太相似,老闆蕭定一更鼓勵她出去蒲吧見識:「我本身唔鍾意去蒲,只係間中會同朋友去酒吧傾心事,所以為咗呢套劇都有去蒲吧。(有冇畀人撩?)咁又冇,因為我身邊好多朋友,好安全,我都只係觀察吓周邊啲環境。(有冇叫你參考吓咩角色?)《色慾都巿》,其實我初時都接受唔到,因為太大膽,我個人唔係咁open。不過我覺得個角色好有挑戰性,做演員唔應該有框架,希望可以突破自己。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!