網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月20日 星期三

千字文!傅嘉莉做打女周身傷:從影最辛苦 __,傅嘉莉,

傅嘉莉作新嘗試演打女!感情生活多姿多彩嘅傅嘉莉(Kelly)近年成為無綫力捧嘅小花之一,最近佢有份拍《包青天再起風雲》,會喺劇中飾演相撲手「湯曉晨」一 ...


傅嘉莉作新嘗試演打女!


感情生活多姿多彩嘅傅嘉莉(Kelly)近年成為無綫力捧嘅小花之一,最近佢有份拍《包青天再起風雲》,會喺劇中飾演相撲手「湯曉晨」一角,更與「展昭」(張振朗飾演)、「趙禎」(張頴康飾演)發展感情線。

為咗演好打女角色,傅嘉莉最近都有練習身手。呢日,佢喺Instagram發長千字文,大談當中嘅辛酸與快樂。佢表示:「琴(昨)日是我從影以來最辛苦的,但亦是令我最興奮,最深刻,最難忘嘅。成個腦,成個人很多思緒情感湧現。體驗到做一位打功夫的角色一D(啲)都唔容易,比我想像中難好多。短時間內要記熟招式,功架,對白,情緒,思維,其中一樣錯都唔得,仲要配合機器,燈光,有限嘅時間和唔夠瞓嘅狀態。

第一好感動嘅,身邊對手好主動教我和幫我,令我演得更有信心,我真是好開心,講真每一次同演得之人合作,我都有點壓力,冇諗過開劇依兩日已經開始有嗰團火和默契,真是好鼓舞,見到佢哋真係覺得自己嘅阿爹同埋家姐,好多謝KK(張國強),定欣(胡定欣),YoYo(陳自瑤),康仔(張頴康)…

今晚是個好挑戰,完全考驗我,講真中途都有D(啲)挫敗,始終武功底子唔夠好,雖然有上到堂,但係都唔夠,好忟點解自己做唔到,我想完美,想每一個鏡頭都做到導演和武指嘅要求,成日同自己講一係唔做一做一定要做到最好,唔好嘥每一次機會同埋大家嘅時間,而且加上好鍾意今次嘅角色,好鍾意古裝,從來都未試過打,好想做得好,但係明白經驗真係要累積,嬲自己都冇用,嗰刻我淨係諗,不斷專注專注,跌低要即刻調整心理起翻身,忍唔住痛流出來的眼淚要即刻克服,唔俾(畀)自己軟弱,原來曹星如講嗰種我已經盡全力喇,係依個感覺,好感恩有咁嘅經歷。

雖然而(依)家周身痛,但內心仍然好激動,除咗因為覺得突破自己,真是做到嗰下個滿足感好大,同埋同有共同目標的團隊一齊做嘢超爽同開心,莊監製又不時嚟睇我哋,呢個氣氛會令你好想俾(畀)心機去做,越(愈)嚟越(愈)鍾意喺TVB拍劇。總之琴(昨)晚嘅感覺真係好正!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!