網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月20日 星期三

【三年情玩完】南韓超模Irene係導火線 柯震東秒速答應同李毓芬分手 __,柯震東,Irene,李毓芬,

柯震東今日被台灣周刊爆料指,話佢同拍拖3年嘅李毓芬分手,而柯震東接受台灣《蘋果》訪問時,直認不諱,承認同李毓芬三年情玩完,但就唔肯講分手原因。台灣周刊 ...




柯震東今日被台灣周刊爆料指,話佢同拍拖3年嘅李毓芬分手,而柯震東接受台灣《蘋果》訪問時,直認不諱,承認同李毓芬三年情玩完,但就唔肯講分手原因。

台灣周刊報道,指柯震上被拍到十指緊扣南韓超模Irene,仲開香檳同歡,搞得正印女友李毓芬相當尷尬。事後柯震東對外強調「沒事啊」、「好好的」。報道指,李毓芬同柯震東因此事而鬧咗一場大交,搞到李毓芬要嗌分手,女方以為只係嚇吓男友,點知柯震東「秒速答應」,就係咁佢哋就分手喇!

報道入面仲講到李毓芬嘅朋友向周刊透露,李毓芬雖然陪伴柯震東走過當年嘅吸毒後低潮期,仲不時出席柯家家宴,看似地位穩固,但其實柯震東極愛玩嘅性格同龐大交友圈,至今仍讓李毓芬無法適應,缺乏安全感。

而台灣《蘋果》問到柯震東係咪同李毓芬分手一事,佢就打破沉默,承認同李毓芬分手,至於分手原因,佢就未有詳細透露,就讓女方嘅友人去說。





更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!