網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月20日 星期三

孖住出記招 麥家琪細女怕醜:影媽咪啦! __,麥家琪,

麥家琪細女好可愛。藝人麥家琪到以選手身份到銅鑼灣出席ViuTV節目《G-1格鬥會II》記者招待會,細女以晴亦有跟隨到場,更在擂台下為媽咪打氣說:「你哋 ...


麥家琪細女好可愛。


藝人麥家琪到以選手身份到銅鑼灣出席ViuTV節目《G-1格鬥會II》記者招待會,細女以晴亦有跟隨到場,更在擂台下為媽咪打氣說:「你哋唔好影我,影我媽咪」

講到囡囡到場支持她,家琪笑言:「係我要湊住佢先啱,個工人做咗年半就要返去開士多,舊年已經返去結婚,今次就話返去開店,一個月賺到一千,點留得住呀,依家我先係工人!(囡囡好活潑?)係我叫佢表現得開心啲,始終係小朋友,佢仲話帶書嚟讀,我話讀乜書呀,放假就休息吓」

家琪又笑言一家人是書香世家,仔仔書法成績亦好,問到會否批准囡囡參加格鬥運動?家琪表示:「鍛煉運動當然OK,佢哋小朋友又冇比賽嘅,仲係好安全,而且年紀細唔怕勞損,可以回復番,所以都建議佢哋接觸運動。」問到會否一家人歡度聖誕?家琪表示:「會呀,我習慣聖誕同除夕其中一個假期做嘢,今年24、25就唔做嘢,要做工人陪下佢哋,除夕當日就要做嘢,今日都係帶佢嚟睇下媽咪嘅工作,係有苦有樂嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!