掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

葉玉卿 18歲大女拎獎學金升大學 [壹週刊 - 1452] __,葉玉卿,M1,

18歲的大女兒Victoria今年六月高中畢業,51歲的卿卿拍在女兒身邊,似姊妹多一點。探熱針葉玉卿18歲大女拎獎學金升大學葉玉卿的18歲大女葉芷欣( ...






18歲的大女兒 Victoria今年六月高中畢業, 51歲的卿卿拍在女兒身邊,似姊妹多一點。

探熱針

葉玉卿 18歲大女拎獎學金升大學

葉玉卿的 18歲大女葉芷欣( Victoria)遺傳媽咪火辣身材,在 Ig上大晒 D奶泳裝及啦啦隊造型,青春無敵!據知,今年高中畢業的 Victoria,是校內的風頭躉,有樣有身材兼成績好,考到獎學金升讀 Union College, Victoria咁叻女,卿卿最開心!







卿卿是 90年代的性感女神, 18歲的 Victoria與她一樣,有身材唔怕騷!





13年,卿卿回港拍攝賀歲片《 2013我愛 HK恭喜發財》,當時 Victoria只得 13歲,已長得亭亭玉立。





遺傳阿媽火辣身材





與 Will拍拖一年多, Victoria常與男友晒恩愛。

學校風頭躉

今年六月高中畢業的 Victoria,拎到獎學金考入心儀大學 Union College,美國第二十一任總統 Chester A. Arthur同三十九任總統 Jimmy Carter都是出自 Union College。畢業禮當日,五十一歲的葉玉卿一身白色打扮,站在身旁的 Victoria與媽咪一樣都是穿白色短裙,不過,披住火紅的畢業袍,似兩姊妹多過兩母女。

「 Victoria讀書由細到大都唔使卿卿擔心,讀高中時已經好活躍,又玩啦啦隊,又打波,學校本身唔多華人,加上佢讀書又叻,高中畢業時拎咗幾個獎學金升 Union College。」知情者說。





Victoria有卿卿的真傳, 18歲的她身材火辣,羨慕死人。





16年, Victoria與日韓籍男友 Chris分手,之後便與 Will拍拖,三人是同學,就算與 Chris分手, Victoria與他再見亦是朋友。





前度 Chris





現任 Will

翻版湯告魯斯

十八歲的 Victoria除了讀書叻,感情生活亦不錯,一六年與日韓籍的初戀男友 Chris分手後,便與「翻版湯告魯斯」 Will拍拖,感情穩定。

「 Victoria雖然同 Chris分咗手,但仲係好朋友,就算同 Will拍拖,都會見面同食飯。卿卿最初見到佢失戀好傷心,心痛到自己同個女一齊喊。依家見佢冇事, Will又對佢好,又似 Tom Cruise,卿卿先放心。」知情者說。





今年高中畢業的 Victoria,拎到獎學金入讀 Union College,是位品學兼優的學生。





10年,卿卿一家五口返港旅遊,當時 Victoria只得 11歲,與媽媽餅印一樣。

撰文、攝影:娛樂組 


鍾意就快D Share啦!