掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

細佬張衞彝獨立屋猝死 張衞健證死訊 __,張衞健,

張衞健證實弟弟張衞彝死訊。藝人張衞健早年與前經理人胞弟張衞彝(Henry)反目,患抑鬱症的張衞彝曾指控兄長張衞健拖欠他擔任經理人13年以來的2,000 ...


張衞健證實弟弟張衞彝死訊。


藝人張衞健早年與前經理人胞弟張衞彝(Henry)反目,患抑鬱症的張衞彝曾指控兄長張衞健拖欠他擔任經理人13年以來的2,000萬佣金,成為當時城中熱話。不過突然傳來噩耗,50歲的張衞彝昨日(3日)被發現在上水古洞歐意花園一間獨立屋內昏迷不醒猝死。

張衞健回覆東網,證實弟弟的死訊,他透露:「因為醫生通知我哋佢冇按時去覆診,我哋一路聯絡唔到佢,又搵唔到佢,就搵另一個細佬上佢屋企睇,發現佢喺浴室暈咗,已經唔喺度。」由於事出突然,張衞健都一時間難以接受,相信細佬係冇乜大痛苦情況下離開,而媽咪已經知道壞消息,心情很差。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!