掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

【張衞健胞弟猝死】孻弟任西九龍衝鋒隊警司 揭發兄長倒斃 __,張衞健,

張衞健胞弟張衛彝昨午被發現倒斃於其獨居的上水古洞歐意花園獨立屋,警方及救護員抵達後,證實事主已死亡,終年50歲。今日傍晚張衞健接受《蘋果》電話訪問,表 ...




張衞健胞弟張衛彝昨午被發現倒斃於其獨居的上水古洞歐意花園獨立屋,警方及救護員抵達後,證實事主已死亡,終年50歲。今日傍晚張衞健接受《蘋果》電話訪問,表示胞弟在家中發生意外:「佢喺屋企浴室沖涼暈咗,應該喺冇痛苦下走咗,媽咪好鎮定好堅強好叻好豁達。」

據了解,今次揭發事件的男子,是張衞健與張衞彝的孻弟張衞基。張衞基早年加入警隊,2015年5月獲擢升為西九龍衝鋒隊警司。

張衞基的名字亦不時見於「警聲」,前年十一月,西九龍總區衝鋒隊於舉行反恐演習,警司張衞基為演習致開幕辭,之後亦見於「警聲」。


鍾意就快D Share啦!