掃呢頁CODE去手機

2018年1月25日 星期四

天王變三陪!郭富城病住慰透Bra方媛 __,方媛,郭富城,

天王變三陪,城城真係廿四孝老公!現年52歲的天王郭富城,去年4月迎娶較他年輕22歲的內地女模方媛,同年9月,Moka為他誕下女兒Chant,一家三口幸 ...


天王變三陪,城城真係廿四孝老公!


現年52歲的天王郭富城,去年4月迎娶較他年輕22歲的內地女模方媛,同年9月,Moka為他誕下女兒Chant,一家三口幸福滿瀉。榮升父親的城城,每當提起愛女Chant都一副有女萬事足的模樣。城城早前到內地宣傳電影,完成工作後急急回港慰妻女,身體抱恙的他前日到養和醫院睇醫生。

全黑入院睇醫生

當日下午1時許,城城一身全黑打扮,連Cap帽及口罩都是黑色,等𨋢時不停在𨋢口來回踱步,發現記者後即向着鏡頭手指指,然後急步入𨋢。他睇完醫生隨即離開醫院,病住都要做廿四孝老公,搭車趕往中環一間髮型屋會合老婆Moka,化身「三陪」!

他先陪伴早已在店內的Moka剪頭髮,呆坐等足3個小時亦冇怨言,之後再陪戴黑超的Moka去附近商場逛了數間名店,但沒甚斬獲,兩夫婦之後轉戰另一名店TOD'S揀鞋。入店後,城城與Moka解除戒備,城城除下口罩邊講電話邊揀鞋,期間用手機影低鞋款研究,Moka則除下黑超,在店內滿場飛揀選心頭好。

住家男留港度歲

兩人逗留約1小時後滿載而歸,愛妻心切的城城買了13對女裝鞋給Moka,自己則買了5對男裝鞋。兩名店員為他們拿着三大袋戰利品步出店門,將總共18對鞋放上城城停泊在附近的座駕,城城與老婆則緊隨步出店舖,見到記者在場即點頭打招呼,風騷的Moka一直甜笑。揀鞋揀到㷫合合的Moka除下牛仔外套,穿黑衫的她身材激凸之餘,原來更「外黑內白」,透出白色Bra,極為搶眼!問到城城新年會在哪度過?他說:「香港!(會唔會陪太太返內地探親?)喺香港。(同囡囡齊齊過年?)當然啦。」兩人之後離開商場上車,城城臨走前表示要趕回家食飯。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!